29 شهریور 1403
8

نماینده ولی‌فقیه در گلستان، گفت: امنیت و آرامش جامعه حاصل درایت پلیس، دستگاه‌های امنیتی، همراهی و همکاری و وحدتی است که بین مردم در جامعه وجود دارد.

امنیت و آرامش جامعه حاصل درایت پلیس است
- اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی شامگاه چهارشنبه در دیدار با سردار قاسم رضایی، جانشین فراجا با تقدیر از زحمات و تلاش‌های پلیس در برخورد با جرایم و تامین و حفظ امنیت جامعه اظهار کرد: امنیت و آرامش جامعه حاصل درایت پلیس، دستگاه‌های امنیتی، همراهی و همکاری و وحدتی است که بین مردم در جامعه وجود دارد.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان با اشاره به تلاش‌های مجاهدانه کارکنان انتظامی افزود: مردم و مسئولان قدردان تلاش‌های خالصانه پلیس در زمینه مقابله با جرایم هستند. پلیس از مرزها تا جاده‌ها و مراکز شهرها حضور فعالی دارد و شبانه روز برای امنیت مردم تلاش می‌کند و همه باید قدر این نعمت بزرگ را بدانند.

وی با اشاره به وجود همدلی و خرد جمعی در تصمیم‌های بزرگی که در استان گرفته می‌شود، گفت: برای رشد و توسعه استان استفاده از خرد جمعی مسئولان در تصمیم‌‌گیری‌ها وجود دارد و موضوع مهم دیگری که سبب شده است تا گلستان با وجود تنوع قومی و مذهبی، استانی آرام و امن باشد وحدت و همدلی بین اقوام و مذاهب اسلامی است.

امام جمعه گرگان بیان کرد: استفاده از خرد جمعی، همدلی، همراهی و وحدتی که در این استان وجود دارد سبب شده تا گلستان با وجود تکثر اقوام و مذاهب، استانی آرام به خصوص در فتنه‌ها و توطئه‌ها، دسیسه‌ها و نقش‌های دشمن باشد.

وی با بیان اینکه هیچ کسی منکر وجود مشکلات در کشور نیست خاطر نشان کرد: این مشکلات در بقیه کشورها هم وجود دارد و اینگونه نیست که فقط ما دچار یکسری مشکلات باشیم، اما مسئله‌ای که باید به آن توجه کرد این است که اقدامات و کارهایی که در کشور صورت می‌گیرد نباید به زندگی مردم فشار وارد کند.

نورمفیدی در ادامه به مسئله غزه به عنوان مسئله نخست جهان اسلام اشاره کرد و گفت: باید باور و اعتقاد داشته باشیم که خداوند همیشه در کمین ظالمان و ستمگران است و این یک وعده قرآنی است. رژیم صهیونیستی در ضعیف‌ترین حالت ممکن به سر می‌برد و وعده و نصرت الهی، اضمحلال و نابودی این رژیم غاصب است.

انتهای پیام/582/


https://gorganema.ir