31 شهریور 1403
1

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در خصوص قرار گرفتن در لیست تحریم‌های آمریکا گفت: این اقدام آمریکایی‌ها هیچ تأثیری در مسیر نوکری و خدمتگزاری ما به ملت ایران ندارد.

واکنش فرمانده سپاه گلستان به تحریم‌شدن توسط آمریکا
- اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سردار علی ملک شاهکوهی امروز در حاشیه برگزاری مراسم رژه نیروهای مسل استان گلستان با اشاره به قرارگرفتن در لیست تحریم‌های آمریکا اظهار کرد: افتخار می‌کنیم به اینکه خاری در چشم دشمنان خادمان این ملت هستیم. ما همواره  نوکر این مردم هستیم و هرکاری که این مردم داشته باشند انجام می‌دهیم.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: آمریکایی‌ها همیشه یک غلط‌هایی می‌کنند. تحریم کردن ما مسئله خاصی نیست و هیچ  تأثیری در مسیر نوکری خدمت‌گزاری ما به این مردم، ندارد. 

سردار محمدسعید فاضل دادگر، فرمانده فراجا در استان گلستان نیز این اقدام آمریکایی‌ها را نشان دهنده استیصال دشمنان دانست و گفت: این نشانه خفت دشمنان است که به دنبال اینگونه مسائل هستند.

وی افزود: افتخار ما این است که پرچم مبارزه با آمریکا در دنیا به دست ملت ایران است و سربازان این نظام و انقلاب هیچ نگرانی از بابت تحریم‌های دشمنان ندارند. دشمن بداند اینجا سرزمین دلاورمردی‌ها و رشادت‌ها است و تحت امر ولی فقیه مشکت محکمی بر دهان آنان خواهیم زد.

دفتر کنترل دارایی‌های خزانه‌داری آمریکا روز چهارشنبه گذشته در بیانیه‌ای از اعمال تحریم‌های جدید علیه 12 فرد ایرانی به اتهام آنچه نقض حقوق بشر خوانده شده، خبر داد که در این میان نام 4 تن از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این فهرست وجود داشت.

علی ملک شاهکویی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان به همراه حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویر احمد، مصطفی بازوند فرمانده سپاه و نیروی مقاومت بسیج در استان مازندران شهر بابلسر و سعید بهشتی‌راد معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) در استان کرمانشاه  از سوی وزارت خزانه‌داری آمریکا مورد تحریم قرار گرفتند.

انتهای پیام/582


https://gorganema.ir