05 مهر 1403
6

شهردار گرگان از مکاتبه با ستاد کل نیروهای مسلح برای خروج پادگان تیپ 230 شهید متاجی از هسته مرکزی شهر گرگان خبر داد.

مکاتبه با ستاد کل برای خروج پادگان شهید متاجی از شهر گرگان
- اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سیدمحمدرضا سیدالنگی امروز در دیدار مدیران شهری با آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان ضمن قدردانی از حمایت‌های همیشگی ایشان از مدیریت شهری به پیگیری موضوع خروج پادگان از هسته مرکزی شهر اشاره و اظهار کرد: نامه نگاری دراین باره با حمایت‌های حضرتعالی و همکاری و همراهی فرماندهی تیپ 230 گرگان، انجام شد و سه مکان موردنظر و جایگزین به ستاد کل نیروهای مسلح معرفی شده است.

شهردار گرگان ابراز امیدواری کرد در صورت عملی شدن خروج پادگان از شهر، عرصه‌ای چند هکتاری در اختیار شهرداری قرار خواهد گرفت که کاربری فضای سبز برای آن پیش بینی شده است. این اتفاق در راستای طرح ایجاد چهار باغ در شهر گرگان در حال پیگیری است.

سیدالنگی به موضوع تله کابین گرگان هم اشاره کرد و گفت: امیدواریم نگاه دولت جدید به احداث تله کابین در مرکز استان گلستان، رویکردی مثبت باشد و بتوانیم تکلیف این پروژه را مشخص و اجرایی کنیم.

وی تهیه پیوست عدالت برای اقدامات شهرداری را موضوعی مهم برشمرد و بیان کرد: عدم رشد متوازن شهری در سال‌های اخیر سبب شد تا برخورداری محله‌هایی از شهر از خدمات، امکانات و سرانه‌های عمومی کافی نباشد.

شهردار گرگان گفت: برای نخستین بار در کشور شهرداری گرگان با همراهی و تصویب شورای اسلامی این شهر، ردیف اعتباری ویژه‌ای را برای محرومیت‌زدایی از محله‌های کم برخوردار اختصاص داده است.

حمیدرضا آقاملائی نیز در این دیدار گفت: اراده اعضای شورا براین است که با همکاری شهرداری در سال پایانی دوره ششم اقداماتی را در شهر گرگان انجام دهیم تا مردم از آثار و خدمات این اقدامات برخوردار شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: یکی از اقداماتی که با تصویب شورای اسلامی در دستور کار قرار گرفته نصب سورتمه و تکمیل فاز نخست شهربازی هزارپیچ است. خوشبختانه چند سرمایه‌گذار برای مشارکت در این پروژه ابراز تمایل کرده‌اند که امیدواریم به زودی بتوانیم با یکی از این سرمایه‌گذاران به تفاهم و نتایج خوبی برسیم.

آقاملائی با قدردانی از اقدامات شهرداری در محله‌های کم برخوردار شهر گفت: اقداماتی که در این مناطق انجام شد، خوب و ارزشمند بوده و توانسته است رضایت اهالی این محله‌ها را در پی داشته باشد. در کنار این اقدامات بنا داریم در سال پایانی شورای ششم چند کار بزرگ را به عنوان اقدام ماندگار از این دوره شورا به یادگار بگذاریم.

انتهای پیام/582/.


https://gorganema.ir