05 مهر 1403
6

‌امام جمعه گرگان گفت: نگاهی که باید در شورای اسلامی شهر حاکم باشد این است که اعضای شورا در جلب رضایت شهروندان تلاش کنند ضمن اینکه در تصمیم گیری‌های خود همواره منافع و مصالح شهر و شهروندان را در نظر بگیرند.

شوراها در تصمیمات منافع و مصالح مردم را در نظر بگیرند‌
- اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان گرگان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی امروز در دیدار شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر گرگان با ایشان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهارکرد: روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی در تبیین و توضیح مسئله دفاع مقدس و چرایی وقوع جنگ تحمیلی بیانات ارزشمندی داشتند. همه باید قدردان کسانی باشیم که در دفاع مقدس، جان خود را گذاشتند و از این کشور، مردم و انقلاب اسلامی دفاع کردند.

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: افرادی مانند سردار حاج قاسم سلیمانی در دفاع مقدس درخشیدند. حاج قاسم نه فقط به فکر ایران بلکه همه کشورهای منطقه بود او خود را فقط در مقابل صدام نمی‌دید بلکه کل مستکبران عالم را در مقابل بشریت می‌دید و در نهایت نیز جانش را در همین مسیر گذاشت.

وی افزود: باید قدردانی شهدا و کسانی که برای این انقلاب، کشور و دین اسلام زحمت کشیدند باشیم و آنان را الگوی خود قرار دهیم که  اگر اینگونه باشد به فضل الهی به قله خواهیم رسید.

وی در ادامه به اعیاد ماه ربیع الاول و ولادت باسعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در روزهای گذشته اشاره کرد و گفت: پیامبر اسلام (ص) برای همه یک الگو است و ما وظیفه داریم ایشان را رهبر و مقتدای خویش قرار دهیم و به اندازه وسع خود تلاش کنیم تا سیره نبوی را سرلوحه زندگی‌هایمان قرار دهیم.

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه پیامبر اسلام (ص) از دروغ گفتن، تهمت زدن، غیبت و خرد کردن شخصیت افراد بسیار ناراحت می‌شد، همگان را این ویژگی‌های ناشایست برحذر داشت.

وی در ادامه با قدردانی از اقدامات انجام شده از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان گفت: نگاهی که باید در شورای اسلامی شهر حاکم باشد این است که اعضای شورا در جلب رضایت شهروندان تلاش کنند ضمن اینکه در تصمیم گیری‌های خود همواره منافع و مصالح شهر و شهروندان را در نظر بگیرند.

وی در بخش دیگر سخنانش از مدیران شهری خواست تا نسبت به اجرایی شدن معماری ایرانی و اسلامی در بناها نگاه دغدغه‌مندانه‌ای داشته باشند و گفت: رعایت نظم در امور‌، نظافت و زیبایی شهر که مبنایی قرآنی و دینی هم دارد باید در دستور کار مدیریت شهری قرار بگیرد.

انتهای پیام/


https://gorganema.ir