22 مهر 1403
9

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با حمایت‌های قضایی از توقف تولید 315 واحد تولیدی در سه سال گذشته جلوگیری شد.

احیا و جلوگیری از ورشکستگی ۳۱۵ واحد تولیدی گلستان
- اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان،  حیدر آسیابی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان گلستان که با حضور معاون اول قوه قضائیه برگزار شد، اظهار داشت: برای حمایت از واحد‌های تولیدی علاوه بر بازدید از همه شهرک‌های صنعتی و نواحی صنعتی استان، نشست‌های مشترک با تولیدکنندگان نیز برای کمک به حل مشکلات آنان برگزار شد.

پیگیری دستگاه قضا برای احیای واحدهای راکد در لرستان

رئیس کل دادگستری گلستان  با بیان این که امروز دستگاه قضایی عملا به پناهگاهی برای واحد‌های تولیدی تبدیل شده است، افزود: در سه سال اخیر توانستیم 217 واحد تعطیل را احیا و از تعطیلی 98 واحد جلوگیری کنیم که در نتیجه آن در مجموع 315 واحد دارای مشکل را سرپا نگه داشتیم و 8 هزار شغل را حفظ کردیم.

وی گفت: با حمایت‌هایی که صورت گرفته دادگستری استان جزو سه استان برتر کشور در حمایت واحد‌های تولیدی هستیم. در کنار حمایت از بخش تولید، موضوع معوقات بانکی را هم دنبال می‌کنیم که فقط در یک مورد 35 میلیون دلار مربوط به تعهدات ارزی پرونده تشکیل دادیم.

آسیابی گفت: کمیته وصول مطالبات بانکی در دادسرای استان راه اندازی شد و بیش از 200 میلیارد تومان معوقات بانکی به چرخه بانکی بازگشته است. 400 فقره سند تفکیکی برای واحد‌های تولیدی را اخذ کردیم.

انتهای پیام/


https://gorganema.ir