24 مهر 1403
6

قائم مقام شهردار گرگان از تدوین و ارسال لایحه‌ای به شورای اسلامی این شهر برای پرداخت بدهی‌های مدیریت شهری از جمله مطالبات پیمانکاران خبر داد.

فروش املاک شهرداری گرگان برای پرداخت بدهی
- اخبار استانها -

مجید میرزاحسینی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در گرگان از تدوین لایحه‌ای برای پرداخت بدهی‌ها از جمله مطالبات پیمانکاران خبر داد و اظهار کرد: شهرداری گرگان از دوره‌های گذشته با بدهی‌های انباشته مواجه بوده که با توجه به سررسید بسیاری از این بدهی‌ها و همچنین تسهیلاتی که در سال‌های گذشته دریافت شده است، لایحه‌ای را به مبلغ 400 میلیارد تومان تدوین و تقدیم شورای اسلامی شهر گرگان کرده است.

قائم مقام شهردار گرگان با اشاره به اینکه شهرداری دستگاهی درآمد هزینه‌ای است و فروش برخی املاک برای پرداخت‌ بدهی‌ها موضوعی بوده که در دوره‌های گذشته انجام شده و سایر شهرداری‌ها نیز ناگزیر از انجام آن هستند، گفت: تدوین این لایحه برابر بودجه ابلاغی از سوی شورای اسلامی شهر به شهرداری گرگان صورت گرفته و با توجه به تعدیل بدهی‌ها، ناگزیر از فروش تعدادی از املاک شهرداری برای پرداخت این بدهی‌ها هستیم.

فروش املاک دولتی برای تأمین مالی نهضت ملی مسکن

وی خاطرنشان کرد: در لایحه‌ای که به شورای اسلامی شهر گرگان تقدیم شده، املاک موردنظر کارشناسی شده است. تصویب و اجرای این لایحه می‌تواند بار سنگینی را از روی دوش شهرداری گرگان بردارد.

 میرزاحسینی هم چنین گفت: شهرداری گرگان نیز حدود 300 میلیارد تومان طلب از سایر دستگاه‌های استانی دارد و مدیریت شهری برای وصول این مطالبات نیازمند همراهی سایر مسئولان استانی است.

انتهای پیام/582/.


https://gorganema.ir