13 آذر 1401
131

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه، در همین استان گلستان ۳ هزار و ۲۰۰ گروه جهادی در استان ثبت شده و ۱۶ قرارگاه جهادی در بخش‌های مختلف فرهنگی، خدماتی، عمرانی و ... فعالیت می‌کنند، گفت: امروز بیست و پنجمین مرحله طرح اهداء بسته‌های معیشتی در گلستان اجرا و ۲۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

فعالیت ۳۲۰۰ گروه جهادی در گلستان/ ۲۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سردار علی ملک‌شاهکوهی صبح امروز در رزمایش جهادگران فاطمی ۲ و طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی به مناسبت آغاز هفته بسیج اظهار کرد: پنجم آذرماه روز ملی گرگان است، تا امروز بسیج خدمات و اقداماتی را در کشور انجام داده که اگر بسیج نبود شاید کشور دچار مشکل می‌شد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: سپاه پس از تشکیل سپاه شکل گرفت و اگر بسیج نداشتیم هیچی نداشتیم و بسیج تا امروز همیشه برای نجات کشور در میدان بود.

وی با اشاره به تلاش‌های بسیج برای نظم و امنیت، اضافه کرد: حضور بسیج مایه دلگرمی مردم و باعث ترس دشمنان است و این بخاطر ایمان و اعتقاد و اخلاص بسیج است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره ناآرامی‌های اخیر تصریح کرد: ما صف اغتشاشگران را از فرزندان خود جدا می‌دانیم و عده‌ای جوانان فریب خورده که همه را دختران و‌ پسران خودمان می‌دانیم در این جریانات به سمتی کشانده شدند که به صلاح هیچکس نیست.

ملک‌شاهکوهی گفت: هرجا بسیج ورود کرد بن‌بست شکنی کرد و بدون شک در این نا آرامی‌ها نیز حضور بسیج موثر خواهد بود و نظم برقرار خواهد شد.

 

 

وی با اشاره به خدمات جهادی بسیجیان در مناطق محروم گفت: علت ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی به خاطر خدمات جهادی همین بچه‌های مخلص بسیجی است که در دورافتاده‌ترین و شخت‌ترین نقاط به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان بیان کرد: در همین استان گلستان ۳ هزار و ۲۰۰ گروه جهادی در استان ثبت شده و ۱۶ قرارگاه جهادی در بخش‌های مختلف فرهنگی، خدماتی، عمرانی و ... فعالیت می‌کنند.

ملک‌شاهکوهی گفت: خدمات بسیجیان مخلصانه است و برای دیده شدن و شهرت کار نمی‌کنند، به طور مثال در نقاط محروم شهر گرگان خدمت‌رسانی‌هایی انجام می‌دهند که باورکردنی نیست.

وی بیان کرد: راه اندازی بیش از ۶ هزار عرصه اقتصاد مقاومتی با اشتغال بیش از ۸ هزار نفر در استان گلستان با تلاش بسیج در گلستان انجام شد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: طی سه سال گذشته ۷۵۰ صندوق قرض‌الحسنه اشتغالزایی در عرصه بسیج در گلستان ایجاد شده است.

ملک‌شاهکوهی تاکید کرد: امروز بیست و پنجمین مرحله طرح اهداء بسته‌های معیشتی در گلستان اجرا و ۲۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی بیان کرد: تاکنون در این طرح ۶۰۰ هزار بسته معیشتی توسط گروه‌های جهادی بین مردم توزیع شده است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه ۴۸۰ روستا در طرح جهاد آبرسانی قرار گرفت، گفت: گلستان دچار تنش آبی است و بسیج برای خدمت بهتر به مردم در دورافتاده‌ترین روستاها برای رساندن آب به این روستاها وارد شده است.

وی از ساخت ۳۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد خبر داد و گفت: ما این تعداد را به یکهزار و ۲۰۰ واحد مسکونی رساندیم و اکنون ۲۷۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد آماده تحویل است که تقریبا تا سال ۱۴۰۲ آن را تحویل خواهیم داد.

 

 

انتهای پیام/۸۳۰۱۹


https://gorganema.ir