13 آذر 1401
211

وزیر کشور با بیان اینکه، توطئه اخیر دشمنان در ایران خلق جنگ ترکیبی با هدف اختلاف افکنی بین اقوام است، گفت: وحدت اقوام رمز نفوذناپذیری دشمن در ایران اسلامی است.

توطئه‌ اخیر دشمنان در ایران خلق جنگ ترکیبی است/ اقوام مختلف ایرانی یک پیکره واحد هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، احمد وحیدی امشب در نشست با ائمه جمعه شیعه و سنی استان گلستان اظهار کرد: وحدت اقوام رمز نفوذناپذیری دشمن در ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: دشمن از پیشرفت مردم ایران در هراس است و از هر نوع دشمنی برای ضربه زدن به مردم ایران استفاده خواهد کرد.

وزیر کشور با اشاره به اینکه همه ما متعهد به حفظ اسلام هستیم تصریح کرد: دشمنان نمی‌خواهند ایران قوی شکل گیرد و بر همین اساس مسیر آنها مسیر فتنه و اغتشاش است.

وحیدی اضافه کرد: هرجا سخن از ملت ایران به میان می‌آید صحبت از تمام اقوام ایران زمین است.

وی بیان کرد: باید بر این نکته دقت کنیم که چرا نباید هیچ یک از پنج عضو دائم شورای امنیت از مسلمانان باشند و از سوی دیگر تمامی جنگها در ممالک اسلامی باشد.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: دشمنان به خوبی می‌دانند با تغییر هندسه قدرت، ایران و اسلام نقش جدی‌تری در جهان پیدا خواهد کرد و دیگر استکبار جهانی و قدرت طلبان مستکبر جایی برای سلطه‌گری نخواهند داشت.

وحیدی گفت: دشمنان رسما به این نتیجه رسیدند که در مسیر رقابت با ایران و جهان اسلام شکست خورده‌اند و نمی‌توانند پیشرفت‌های ایران را ببینند و آنها از این پیشرفت‌ها و از وجود رهبری حکیم در ایران اسلامی هراس دارند.

وی با اشاره به اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر در کشور خاطرنشان کرد: توطئه اخیر دشمنان یک جنگ ترکیبی بوده و سعی داشتند با ایجاد تفرقه بین اقوام به اهداف خود برسند که شکست خوردند.

وزیر کشور گفت: ایران در وحدت اقوام در دنیا نمونه است و به زیبایی اقوام مختلف با رسوم و سنت‌ها و گویش‌ها و مذاهب مختلف در آرامش و همبستگی مثال زدنی زندگی می‌کنند.

وحیدی افزود: این در حالی است که خالق گروه‌های تروریستی و تفرقه افکن بین مسلمانان و اصوام همانند داعش خود استکبار جهانی و مدعیان حقوق بشرند.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴


https://gorganema.ir