13 آذر 1401
295

فرمانده سپاه شهرستان آزادشهر گفت: برای نخستین بار دستگاه سونوگرافی با تعرفه دولتی در درمانگاه یادگار امام آزادشهر در هفته بسیج راه اندازی می‌شود.

دستگاه سونوگرافی با تعرفه دولتی در شهرستان آزادشهر راه اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آزادشهر، سرهنگ سیدعلی حسینی فرمانده سپاه شهرستان آزادشهر در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: برنامه‌های هفته بسیج در قالب قرارگاه تدوین و برنامه ریزی شده و در این هفته بیش از ۳۰۰ برنامه در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های مهم در قالب پروژه، بهره برداری از دستگاه سونوگرافی در درمانگاه یادگار امام با تعرفه دولتی برای نخستین بار در شهرستان بوده که بخش اعظمی از مشکلات مردم در این حوزه برطرف می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان آزادشهر خاطرنشان کرد: برگزاری تعداد ۱۰ یادواره شهدا و آبرومحله، رزمایش جهادگران فاطمی ۲ با هدف توزیع کمک های مومنانه و محرومیت زدایی مناطق محروم از جمله برنامه های مهم این هفته است.

وی ادامه داد: برای نخستین بار کاروان وشنگری با حضور نخبگان و فعالان سیاسی و روشنفکران فرهنگی در سطح محلات، مدارس، ادارات و مساجد با موضوع جهاد تبیین و در قالب روشنگری و بصیرت افزایی برپا می‌شود.

حسینی گفت: از دیگر برنامه های این هفته برگزاری کارگاه سواد رسانه ای در مساجد، ادارات با هدف برخورد مناسب و تصمیم درست در مقابل هجمه های دشمن، کارگاه نشست سبک زندگی، عفاف و حجاب، جمعیت و فرزندآوری، مسابقات و جشنواره های ورزشی در رشته های فوتسال و والیبال و غیره، برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، اجتماع گروه صالحین در مصلی های نمازجمعه، افتتاح چهار پایگاه مقاومت بسیج، توزیع بیش از هزار بسته معیشتی، محفل انس با قران، دیدار با ۴۳ پیشکسوت بسیجی، ۴۳ خانواده شهدا و چهار جهادگر بسیجی خواهد بود.

وی بیان کرد: شعار امسال هفته بسیج «بسیج خدمتگزار ملت ایران» است و بسیج همواره برای ایجاد امنیت و خدمت به مردم آماده بوده و حضور دارد.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱


https://gorganema.ir