13 آذر 1401
176

معاون هماهنگ کننده قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه گفت: اولویت حضور سپاه خدمت‌رسانی در مناطق محروم و کمتر برخوردار است.

اولویت سپاه خدمت‌رسانی در مناطق محروم است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدضیاءالدین حزنی صبح امروز در رزمایش جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه نینوا گلستان که به مناسبت آغاز هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد: باید بپذیریم که برخی نقاط کشور کاستی‌ها و کم برخورداری وجود دارد.

وی ادامه داد: سپاه و بسیج اولین نهادی است که در اتفاقات و حوادث وارد خدمت‌رسانی می‌شود و آخرین نفری است که از منطقه خارج خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه خاطرنشان کرد: ما در فعالیتمان به دنبال رضایت خداوند، خوشنودی امام زمان(عج)، شادی روح امام راحل(ره) و شهدا و رضایت مقام معظم رهبری و حل مشکلات مردم هستیم.

وی افزود: ما در این سال‌ها با همه دولت‌ها کار کردیم تا این فاصله عقب ماندگی و مشکلات کمتر و کمتر و حل شود.

حرنی بیان کرد: جلوگیری از مهاجرت بی‌رویه مردم از روستاها به شهر از جمله ماموریت‌های مهم ما است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه تصریح کرد: دولت مسوول اصلی محرومیت زدایی در کشور است و ما بازوی کمک رسان به دولت هستیم.

حزنی بیان کرد: در استان گلستان ۲ هزار و ۴۲۴ مسجد داریم که ۷۲۱ فاطمیه، مهدیه، حسینی، زینبیه و ... داریم که با جمعیت استان گلستان ۵۹۳ کسری مساجد در استان گلستان داریم که باید برنامه‌ریزی شود تا با شیب ملایم این خلاء جبران شود.

وی افزود: در استان گلستان یک هزار و ۸۷۴ پروژه عمرانی از سوی این قرارگاه در حال اجرا است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه خاطرنشان کرد: فقر مردم را ناراحت نمی‌کند بلکه احساس فقر است که مردم را ناراحت می‌کند.

حزنی گفت: بیکاری، اعتیاد، طلاق و اقتصاد ناکارآمد چهار مشکلی است که کشور را با مشکل روبرو کرده است. ندیدن مناطق محروم دلیل بر نبودنش نیست و باید بیش از این برای مردم کار کنیم و به مردم خدمت کنیم.

 

 

معاون هماهنگ کننده قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه تصریح کرد: برای مردان بزرگ و زنان بزرگ که مردم عزیز و بسیجیان سلحشور باشند بن بستی وجود ندارد.

حزنی گفت: همه ما باید در نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مردم ضعیف مفید باشیم و اگر ما به اقوام نزدیک نشویم دشمن وارد تفرقه افکنی خواهد شد.

وی تاکید کرد: آنهایی که در ذهن‌ها تردید ایجاد می‌کنند و به دنبال تفرقه افکنی بین مردم هستند در مسیر جنگ با مردم حرکت می‌کنند و همه کسانی که در جمهوری اسلامی مسوولیت دارند و پشت میز نشتسند، آن میز امتحان آنها است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه خاطرنشان کرد: هر کاری که در کشور انجام می‌شود باید تفکر کنیم که آیا آن اقدام ما صحیح است یا خیر و آیا این کار مفید است یا خیر.

حزنی تاکید کرد: باید توجه کنیم که اگر اقدامات ما برای مستضعفان مفید بود بدون فوت وقت و آنی باید این اقدام انجام شود.

وی اضافه کرد: سازمانی که با مردم است پایان ندارد و مسوولی که با مردم است پایان مسوولیت نخواهد داشت.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه اظهار کرد: مردم یک اصل مهم در جامعه اسلامی محسوب می‌شوند و ما باید هوای مردم را داشته باشیم.

حزنی گفت: نباید با مدیران ناپاک رو دربایستی داشته باشیم و پشت میز مسوولیت باید اهلش بنشیند.

پایان پیام/ع


https://gorganema.ir