22 آذر 1401
167

ساخت و فیلمبرداری تله فیلم "طاهرانه" با موضوع بررسی یکی از آسیب‌های اجتماعی در گرگان آغاز شد.

تله فیلم "طاهرانه" در گرگان کلید خورد
- اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، طاهرانه روایتگر داستان زندگی بسیاری از خانواده های ایرانی است و موضوع این تله فیلم یکی از آسیب‌های اجتماعی به نام اعتیاد است.

ساخت این مجموعه اجتماعی خانوادگی با نگاهی نو و تازه به موضوع اعتیاد از امروز کلید خورد تا با ساخت این مجموعه پیام‌‎های خوبی را برای نسل‌های آینده و به خصوص جوانان داشته باشیم.

نظری مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان در این بازدید با قدردانی از مدیر کل صدا و سیما و گروه تولید تله فیلم طاهرانه گفت: نوجوان ریسک‌پذیر و به دنبال هیجان است امیدوارم بتوانیم با همکاری شما با ساخت اینگونه مجموعه ها خانواده ها را با این معضل آشنا کنیم.

تله فیلم "طاهرانه" به تهیه‌کنندگی سید ابوالفضل فخار و کارگردانی مجید حسین شیرودی، داستان نوجوانی به نام فرید است که به صورت پنهانی به مصرف مواد مخدر شیمیایی رو آورده است و استفاده از این مواد علاوه بر پدید آمدن نیازهای جسمانی در فرید از او موجودی سرکش ساخته تا جایی که پس از روشن شدن دستش نزد اولیای مدرسه و خانواده همچنان بر مصرف مواد مخدر اصرار می ورزد اما تجربه استفاده از مواد و حواشی زندگی یک معتاد رفته‌رفته برای او مشکل ساز شده و او را از پا در می آورد، فرید در طی روند این تجربه تلخ در میابد که هیچ ماوآیی جز دل سپردن به سخنان یکی از معلمان دلسوزش و همچنین پناه بردن به خانواده ندارد و نهایتاً آغوش گرم خانواده را بر استفاده از مواد مخدر ترجیح می‌دهد.

حسین شمس، مهدی شیرودی، فاطمه حسینی، بابک تهرانی، رامتین راحمی، محمد عرب، علیرضا رایجی، نرگس ملک ، مریم میراحمدی، علی رهسپار، حسن ستوده، حسن کوهساری و ... در این تله فیلم ایفای نقش می کنند.مدیر تصویربرداری حمید مهرافروز، دستیاراول فیلمبردارسیاوش محمدی، دستیاراول کارگردان علیرضا اولادیان، صدابردار حمیدرضا فقفوری، دستیار صدا محمد پاسندی، برنامه ریز گلچهره دانش، طراح صحنه و لباس سارا موفق مطلق، چهره پرداز نفس چگینی، مجری طرح موسی پایین محلی، عکاس مژده کاظمی و منشی صحنه فاطمه لکزایی از دیگر عوامل این تله فیلم هستند.

انتهای پیام/581/


https://gorganema.ir