02 دی 1401
160

مسابقات قرآن و عترت در دو مرحله شفاهی وکتبی با شرکت 400حافظ وقاری قرآن در گرگان آغاز شد.

شرکت ۴۰۰ حافظ وقاری قرآن در پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت گلستان
- اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان ، معاون اجرایی مرکز خدمات حوزه های علمیه گلستان امروز در حاشیه برگزاری  این مسابقات در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش از 400 نفر از خانواده طلاب و روحانیون شیعه و اهل سنت استان گلستان در پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت ویژه خانواده طلاب حوزه های علمیه شرکت دارند.

حجت الاسلام سیداحمد اشرفی افزود: مرحله استانی پنجمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت ویژه خانواده طلاب حوزه های علمیه در دو بخش کتبی و شفاهی در حال برگزاری است که در بخش کتبی این جشنواره، 310 نفر در رشته های کتابخوانی، مقالات پژوهشی، صحیفه سجادیه و تفسیر شرکت کرده اند.

وی تصریح کرد: در بخش شفاهی نیز، 90 نفر از خانواده های طلاب و روحانیون در رشته های ترتیل، حفظ یک جزء تا 30 جزء، قرائت ، اذان و دیگر رشته ها به رقابت می پردازند.

 

حجت‌الاسلام قرائتی: معلم در کار خوب و بد نسل آینده شریک است/ فرزندان را با قرآن مأنوس کنید

اشرفی افزود: این جشنواره از سوی مرکز خدمات حوزه های علمیه استان با مشارکت اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان و دارالقرآن کریم استان در حال برگزاری است .

معاون اجرایی مرکز خدمات حوزه های علمیه گلستان تاکید کرد:آزمون کتبی این جشنواره نیز روز های 8 و 9 دی در رشته ها صحیفه سجادیه، تفسیر و کتابخوانی به صورت مجازی برگزار می شود .

وی افزود: افراد برتر این جشنواره، به مسابقات کشوری قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه های علمیه معرفی می شوند.

انتهای پیام/581/ن

 
 

https://gorganema.ir