29 فروردین 1402
232

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: امسال با توجه به اینکه اعتبارات قیر رایگان سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ با هم تجمیع می شود پیش بینی می شود یک میلیون و ۵۰۰ هزار متر مربع از معابر روستایی روستاهای استان گلستان اسفالت شود.

آسفالت بیش از یک میلیون متر مربع از معابر روستایی گلستان در سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان سید محمد حسینی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از اقدامات مهم بنیاد مسکن استان با مشارکت و همکاری دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی روستاها اجرای طرح هادی و نهضت آسفالت معابر روستایی است.

وی تصریح کرد: محوطه سازی، جدول کشی، آسفالت معابر روستایی، ایجاد پارک و بوستان از جمله اقدامات در اجرای طرح هادی در روستاها است.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر در ۷۰۰ روستای استان گلستان طرح هادی در حال اجرا بوده و یا اجرا شده که به لحاظ شاخص برخورداری استان گلستان نسبت به میانگین کشوری ۲۰ درصد بیشتر است.

وی ادامه داد: به دستور و تاکید استاندار گلستان در سال گذشته آسفالت معابر روستایی سرعت گرفت و آسفالت معابر روستایی ۲۸۰ روستای گلستان بالغ بر ۸۰۰ هزار متر مربع آغاز شد که زیرسازی و آسفالت  اغلب انها به پایان رسیده است.

حسینی گفت: امسال در سالروز افتتاح حساب ۱۰۰ امام (ره) نیز آسفالت معابر روستایی در ۲۲۰ روستا آغاز شده است و در سال گذشته نیز در ۲۴۵ روستا این طرح آغاز شده و پیش بینی می شود با توجه به تجمیع اعتبار قیر رایگان سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار متر مربع از معابر روستایی در سطح استان زیرسازی و آسفالت شود.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱


https://gorganema.ir