26 مرداد 1402
255

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان گنبدکاووس گفت: چهل‌وششمین دوره مسابقات قرآن‌کریم استانی از روز گذشته در امامزاده یحیی‌بن‌زید(ع) برگزار شده و امروز به پایان می‌رسد.

چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس صالح محبی عصر امروز در جمع خبرنگاران در امامزاده یحیی‌بن‌زید(ع) اظهارکرد: چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن‌کریم به‌صورت استانی در ۲ بخش برادران و خواهران از روز گذشته در امامزاده یحیی‌بن‌زید(ع) آغاز شده‌است و امروز عصر به پایان می‌رسد.

وی تصریح کرد: روز گذشته ۵۵ نفر از برادران و امروز ۴۰ نفر از خواهران قاری و حافظ قرآن‌کریم در این مسابقات در رشته‌های حفظ کل قرآن، حفظ ۲۰جزء، حفظ ۱۰جزء و حفظ پنج جزء، قرائت، تحقیق، ترتیل، دعاخوانی، مدیحه‌سرایی و اذان(ویژه برادران) شرکت کردند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: نفرات برتر این مسابقات در مسابقات کشوری حضور یافته و به رقابت می‌پردازند.

وی بیان کرد: شرکت کنندگان در رشته‌های قرائت، ترتیل،حفظ‌کل قرآن‌کریم، حفظ ۲۰ جزء در مرحله استانی می‌بایست از ترجمه اجزای هفت و هشت قرآن به صورت حضوری ، پیش یا پس از ارائه تلاوت با پاسخگویی به محفوظات به دو سوال شفاهی مفاهیم نیز پاسخ دهند.

محبی گفت: این نمره با نمرات دیگر مسابقات جمع شده و نفرات برتر کشوری انتخاب می‌شوند.

پایان پیام/۸۳۰۲۱


https://gorganema.ir