31 مرداد 1402
235

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر گفت: فراخوان جشنواره استانی ریحانه بهشتی که در آزادشهر برپا خواهد شد، آغاز شده و علاقمندان تا ۳۰ آذرماه فرصت دارند آثار خود را ارسال کنند.

جشنواره استانی ریحانه بهشتی آغاز می‌شود

طیبه رجنی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آزادشهر اظهارکرد:فراخوان جشنواره استانی ریحانه بهشتی در بخش‌های موشن‌گرافی، عکس‌نوشته‌، دلنوشته و داستانک آغازشده‌است.

وی تصریح‌کرد: موضوعات این جشنواره دین‌مداری و نقش آن در سلامت و اخلاق اجتماعی، نقش بانوان الگوی سوم در تحکیم خانواده، ازدواج و تشکیل خانواده با معیار سبک زندگی قرآنی و نقش‌آفرینی بانوان در کاهش آسیب‌های اجتماعی از منظر قرآنی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر خاطرنشان‌کرد: پایداری و زیست عفیفانه موضوع ویژه‌ی این جشنواره است که علاقمندان می‌توانند در حوزه‌های  زیست عفیفانه در ارتقاء سطح اخلاق اجتماعی، فرزندآوری،گرایش به ارزش‌های حیا و فرهنگ پوشش در نوجوانان، نقش نماز و امر به معروف در سلامت روحی و روانی و فردی و اجتماعی آثار خود را ارسال کنند.

وی ادامه داد: این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر، دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر، آموزش‌و پرورش شهرستان آزادشهر، شورای اسلامی شهر آزادشهر و موسسه قرآنی آل‌یاسین فارسیان برگزار می‌شود.

رجنی گفت: علاقمندان به شرکت در این جشنواره تا ۳۰ آذرماه امسال فرصت دارند تا آثار خود را از طریق پیام‌رسان"ایتا" به شماره ۰۹۳۵۹۳۲۷۸۵۷ ارسال کنند.

پایان پیام/۸۳۰۲۱


https://gorganema.ir