01 مهر 1403
4

مدیرکل نوسازی مدارس گلستان گفته است که برای اینکه در هر مدرسه دست‌کم یک تا دو کلاس از تجهیزات و فناوری نوین برخوردار شوند باید یکهزار و 200 کلاس درس هوشمندسازی شود، این در حالی‌است که تعداد این کلاس‌ها تا پایان سال به 200 کلاس می‌رسد.

فاصله زیاد گلستان تا هوشمندسازی مدارس‌
- اخبار استانها -

وحید فراهی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در گرگان اظهار کرد: یکی از رویکردهای سال‌های اخیر در زمینه تجهیز مدارس، پروژه هوشمندسازی کلاس‌های درس است که در دولت سیزدهم نیز توجه خوبی به این موضوع شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان یادآور شد: در سفرهای اول و دوم دولت سیزدهم به گلستان مصوبه‌های خوبی داشتیم و در سال گذشته نیز 50 کلاس درس در مدارس استان هوشمندسازی شده است.

وی افزود: برای سال تحصیلی جدید نیز حدود 70 کلاس درس دیگر نیز هوشمندسازی شده است و تلاش می‌کنیم تا پایان امسال تعداد این کلاس‌های درس را به 200 کلاس هوشمندسازی شده برسانیم.

فراهی بیان کرد: برای اینکه دست‌کم یک یا دو کلاس درس در مدارس استان هوشمندسازی شود نیاز داریم که بیش از یکهزار و 200 کلاس درس را به تجهیزات و فناوری‌های نوین مجهز کنیم و در شرایط کنونی با این برنامه‌ای که تعریف کرده‌ایم حدود 800 کلاس درس فاصله داریم.

وی ابراز امیدواری کرد سال آینده 350 کلاس درس در استان هوشمندسازی شود و در یک برنامه زمانی دو تا سه ساله و با اختصاص اعتبارات مناسب، در هر مدرسه یک کلاس به طور کامل هوشمندسازی شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان همچنین با اشاره به تحویل 42 مدرسه جدید به آموزش و پرورش استان گفت: از ابتدای امسال تا کنون 250 کلاس درس با اعتباری بیش از 480 میلیارد تومان در استان احداث شده و در مهرماه امسال پذیرای دانش آموزان است.

وی همچنین یادآور شد: در قالب طرح شهید عجمیان نیز در تابستان امسال بیش از یکهزار کلاس درس در استان مرمت، رنگ‌آمیزی و شاداب‌سازی شده است.

انتهای پیام/582 


https://gorganema.ir