03 مهر 1403
5

سرپرست تیم بسکتبال شهرداری گرگان با اشاره به حضور دیرهنگام تیم در بازار نقل و انتقالات گفت: در حد بضاعت تیم خوبی بسته شده است و توانستیم 5 بازیکن ملی‌پوش را جذب کنیم.

جذب ۵ بازیکن ملی‎پوش در تیم بسکتبال شهرداری گرگان
- اخبار استانها -

نوید نظری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در گرگان با اشاره به قرعه‌کشی لیگ برتر بسکتبال اظهار کرد: این رقابت‌ها از پنج شنبه 12 مهرماه آغاز می‌شود و در هفته نخست شهرداری گرگان مهمان تیم آسمان ولایت مشهد است.

سرپرست تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: با توجه به اینکه با تأخیر وارد بازار نقل و انتقالات شدیم و تیم نیز دیر بسته شد با اینحال نفراتی که جذب شدند تمرینات، خوب، پرفشار و منظمی را زیر نظر سرمربی و کادرفنی انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: به غیر از ارسلان کاظمی کاپیتان فصل تیم، سایر بازیکنان قبلی از تیم جدا شدند و به تیم‌های دیگری مانند طبیعت و نفت آبادان پیوستند. ما با بضاعتی که در اختیار داشتیم بازیکنان جدید را برای فصل پیش رو جذب کردیم.

نظری با اشاره به کاهش حدود 50 درصدی بودجه تیم بسکتبال شهرداری گرگان نسبت به فصل قبل گفت: با بودجه‌ای که در اختیار داریم تا کنون قرارداد 7 بازیکن رسمی شده و 6 بازیکن نیز قراردادهای آنان تا پایان هفته جاری نهایی خواهد شد.

وی بیان کرد: در حال حاضر در تیم 5 بازیکن ملی‌پوش داریم که با توجه به جذب بازیکنان جدید و تعدادی بازیکن بومی، امیدواریم نتایج خوبی را در فصل پیش رو به دست بیاوریم.

انتهای پیام/582/.


https://gorganema.ir