20 مهر 1403
17

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: حتماً با مشکلاتی که دولت‌ها در مسائل مالی و اعتباری دارند، نمی‌توان انتظار داشت که خیلی از پروژه‌های عمرانی اجرایی شود اما دست کم باید از ظرفیت بخش خصوصی و سرمایه گذاران دیگر در این بخش استفاده کرد.

استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای رفع مشکلات کشور
- اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی امروز در دیدار با جمعی از نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد در استان اظهار کرد: واگذاری امور به مردم و دخالت دادن آنان در موضوعات مختلف به ویژه مسائل اجتماعی گره‌گشا است و بسیاری از باری که بر دوش دولت‌ها قرار دارد می‌تواند با کمک تشکل‌های مردمی کمتر شود.

وی گفت: همه ما در قبال جامعه مسئولیت داریم و هرکسی که می‌تواند باید برای رشد، توسعه و پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی اقدام و تلاش کند.

نماینده ولی فقیه در گلستان در ادامه به بخشی از ظرفیت‌های مغفول مانده در استان اشاره کرد و با تأکید بر لزوم توسعه گردشگری در استان افزود: دیوار دفاعی گرگان از جمله ظرفیت‌هایی است که اگر احیا شود می‌تواند جذب گردشگر را در پی داشته باشد.

نورمفیدی با گلایه از وضعیت کنونی دیوار دفاعی گرگان گفت: محدود بودن اعتبار دولتی سبب شده تا آنگونه که باید و شاید برای بیرون آمدن از دل خاک، ساماندهی و ثبت جهانی آن اقدامات مورد نیاز انجام نشود. حتما با مشکلاتی که دولت‌ها در مسائل مالی و اعتباری دارند، نمی‌توان انتظار داشت که خیلی از پروژه‌های عمرانی اجرایی شود اما دست کم باید از ظرفیت بخش خصوصی و سرمایه گذاران دیگر در این بخش استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در گلستان وجود پروژه‌های نیمه تمام در استان را از دیگر چالش‌ها و مشکلات عنوان کرد و گفت: دست اندرکاران و مسئولان استان می‌گویند اتمام این پروژه‌ها مستلزم این است که دست کم یه دهه هیچ پروژه جدیدی در استان آغاز نشود و اعتبارات عمرانی نیز افزایش چندبرابری داشته باشد.

انتهای پیام/582


https://gorganema.ir