20 مهر 1403
18

نایب رئیس جمعیت جهانی حمایت از مقاومت گفت: امروز مردم غزه بعد از یک سال که شبانه روز روی سرشان بمب ریخته می‌شود همچنان مقاومت می‌کنند و ذره‌ای هم سست نشده‌اند.

مردم غزه بعد از یکسال بمباران همچنان مقاومت می‌کنند
- اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر براتی امروز در جلسه شورای اداری استان ضمن محکوم کردن جنایت صهیونیست‌ها و ترور شهید سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان اظهارکرد: ترور این شهید عزیز و بزرگ ظلمی واضح به آزادی‌خواهان جهان است.

وی خاطرنشان کرد: همه می‌دانند سازمان ملل و قواعد موجود در جهان برای ایجاد صلح، ناکارآمد است و حتی می‌توان گفت که همه قواعد سازمان ملل برای اجرای عملیات‌های تروریستی به کار گرفته شده است.

نایب رئیس جمعیت جهانی حمایت از مقاومت با اشاره به جنایت‌های وحشیانه صهیونیست‌ها علیه مردم مظلوم غزه و لبنان افزود: قواعد و ساز و کارهای جهان می‌گوید که سازمان ملل و شورای امنیت برای ایجاد صلح و امنیت در دنیا طراحی و اداره می‌شوند؛ اما امروز این سازمان ملل کجاست؟

وی افزود: کار به جایی رسیده است که از داخل سازمان ملل دستور عملیات تروریستی داده شد و همه آن را دیدند. سازمان ملل و قواعد موجود بر جهان ناکارآمد است و توان ایجاد و اداره صلح و امنیت را در جهان ندارد.

براتی گفت: 75 سال تجاوز، غارت و کودک‌کشی در حق مردم غزه رزمندگان حماس را وادار کرد که در هفت اکتبر عملیات کنند و نگذارند فلسطین فراموش شود. امروز مردم غزه بعد از یکسال که شبانه روز روی سرشان بمب ریخته می‌شود همچنان مقاومت می‌کنند و ذره‌ای هم سست نشده‌اند.

انتهای پیام/581


https://gorganema.ir