27 مهر 1403
5

همزمان با هفته تربیت بدنی رالی خانوادگی جام « شهدا، قهرمانان ماندگار» در قالب تور گردشگری گرگان برگزار شد.

برگزاری رالی تور گردشگری در گرگان+تصاویر
- اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، همزمان با هفته تربیت بدنی رالی تور گردشگری گرگان در قالب جام  « شهدا، قهرمانان ماندگار» در گرگان با شرکت خانواده‌ها برگزار شد.

این رالی از ورزشگاه فرهنگی و ورزشی کریم آباد گرگان آغاز و شرکت‌کنندگان در ادامه مسیر منطقه جنگلی النگدره و ناهارخوران عبور کردند و در پارک بانوان این مسابقه پایان یافت.

این مسابقه در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی و افزایش صمیمیت بیشتر میان اعضای خانواده‌ها برگزار شد که بیش از 50 خودرو در قالب گروه‌های خانوادگی در آن شرکت کرده و به رقابت پرداختند.

عزت جافر، دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی گرگان در حاشیه این رالی خانوادگی گفت: از آنجایی که این مسابقه به عنوان یک رویداد گردشگری شناخته می‌شود، ملاک انتخاب برترین‌ها، کسب کمترین امتیاز منفی، رعایت اصول صحیح رانندگی، احترام به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، نحوه عملکرد شرکت کنندگان در موقعیت‌های مختلف و میزان مهارت در نقشه خوانی و مسیریابی بود.

وی بیان کرد: در طول مسیر این دوره از رالی تور خانوادگی، داوران مستقر در 10 ایستگاه کنترل، بر عملکرد رانندگان نظارت داشتند و امتیازات آنان را ثبت کردند که بعد از بررسی نفرات برتر همین هفته مشخص خواهند شد.

انتهای پیام/581/.


https://gorganema.ir