17 آذر 1401
382

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه دشمنان به دنبال ایجاد شکاف بین مسلمانان هستند، گفت: راه برون رفت کشور از این وضعیت، جهاد تبیین است، خوشبختانه اکنون جو کشور آرام است و دشمن دوباره با شکست مواجه شد.

دشمنان به دنبال ایجاد شکاف بین مسلمانان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی ملک شاهکوهی عصر امروز در جمع بسیجیان اظهار کرد: دشمن اکنون با ایجاد شکاف بین شیعه و سنی به دنبال تفرقه‌افکنی بین مسلمانان است دشمن می خواهد ما را درگیر حاشیه کند و سپس ضربه نهایی را به ما بزند.

وی با بیان اینکه صدای مردم در روز تشییع جنازه پیکر مطهر شهید سلیمانی به گوش همگان رسید، تصریح کرد: دشمنان بدانند این اغتشاش‌ها صدای مردم نیست صدای مردم را در روز ۱۳ آبان، تشییع جنازه شهدای شاهچراغ و ۲۲ بهمن دیدیم این صدای ملت است که همه شاهد آن بودیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه به موقع به وضعیت حجاب رسیدگی می‌کنیم، ابراز کرد: دشمن در تلاش است ما را درگیر قومیت ها کنند جنگ شیعه و سنی راه بیاندازند آنها می‌خواهند دین، انقلاب و ایمان مان را از ما بگیرند باید صبور باشیم ما برای اسلام و احکام دین انقلاب کردیم ما از اصول خودمان دست برنمی داریم.

علی ملک شاهکوهی بر موضوع جهاد تبیین تاکید کرد و گفت: باید دستاوردهای انقلاب را به گوش فرزندمان برسانیم و آنها را از این موفقیت های بزرگ آگاه کنیم.

وی تصریح کرد: راه برون رفت کشور از این وضعیت، جهاد تبیین است حضرت آقا کد را به ما داده است خوشبختانه اکنون جو کشور آرام است و دشمن دوباره با شکست مواجه شد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: دشمن با سناریوی زن و تجزیه وارد میدان شد و جنگ ترکیبی به راه انداخت و با فوت مهسا امینی استارت دشمنان آغاز شد تا به کف خیابان بریزند که به حول و قوه الهی این فتنه دشمنان نیز خنثی شد.

انتهای پیام/83019


https://gorganema.ir