11 دی 1401
196

فرمانده مرزبانی گلستان گفت: تمرین آمادگی و اقتدار با هدف افزایش آمادگی توان رزمی و دفاعی مرزبانان در میدان عمل در مرزهای گلستان اجرا شد.

تمرین آمادگی و اقتدار ۷ در مرزهای گلستان اجرا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان سرهنگ ستاد احمدرضا حاتمی در حاشیه اجرای تمرین امادگی و اقتدار در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  دشمنان نظام جمهوری اسلامی هرلحظه به دنبال غفلت نیروهای ما بوده تا بتوانند به کشور و امنیت و ارامش مردم ضربه بزنند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه نیروهای مسلح کشور آمادگی بالایی داشته و مرزبانان ما در جای جای مرزهای کشور با اقتدار از مرزها دفاع کرده و نقشه دشمنان را نقش بر اب می کنند.

فرمانده مرزبانی گلستان خاطرنشان کرد: اجرای تمرین آمادگی و اقتدار سبب افزایش توان دفاعی و رزمی مرزبانان در میدان عمل می شود.

وی ادامه داد: یکی از عوامل مهم که در ثبات و قوام یک نظام و کشور نقش بسزایی دارد مرز ان کشور بوده و دارا بودن مرزهای مطمئن و کنترل شده برای هر کشور نشانه اقتدار و عظمت آن کشور است.

سرهنگ ستاد حاتمی گفت: در راستای دستورالعمل های صادره و به منظور افزایش میزان امادگی مرزبانان تمرین اقتدار ۷ در مدت زمان دو روز با حضور هیئت اعزامی از مرزبانی فراجا و نمایندگان نیروهای مسلح، مسئولان و مدیران مرزی در حوزه استحفاظی  گروهان مرزی کرند با رمز یا فاطمه الزهرا(س) با اقتدار اجرا شد.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱


https://gorganema.ir