13 دی 1401
206

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت: رشادت ها،فداکاری ها و حرکت های انقلابی شهید سلیمانی برای مردم کشورهای منطقه‌ سبب شده تا امروز شاهد گسترش اسلام ناب محمدی(ص) در منطقه خاورمیانه باشیم.

رشادت های سردار سلیمانی سبب گسترش اسلام ناب محمدی در خاورمیانه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس حجت الاسلام عبدالعلی ایمانی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان، امامان جمعه شیعه و سنی در مسجد قائمیه ضمن برشمردن ویژگی های شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: صدق و اخلاص شهید حاج قاسم دو ویژگی مهم این شخصیت بزرگ در طول حیاتش بود و این دو ویژگی به مانند نماد معرفی شخصیت وی محسوب می شد.

وی تصریح کرد: شهید حاج قاسم با همین ویژگی های منحصر بفرد خود توانست خدمات ارزنده ای را در گوشه گوشه جهان برای مردم مظلوم و ستمدیده انجام دهد و حرکت های انقلابی، فداکاری ها و رشادت های این بزرگ مرد تاریخ سبب شد تا امروز شاهد گسترش اسلام ناب محمدی(ص) همان اسلامی که امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب مدنظر دارند در کشورهای اسلامی و خاورمیانه باشیم.

نماینده ولی فقیه سپاه نینوا خاطرنشان کرد: دشمن در طول این سالها، توطئه ها و نقشه های بیشماری را در کشور ایران اسلامی پیاده کرد تا مانع از تشکیل اسلام ناب محمدی(ص) و گسترش آن در جهان شود زیرا می داند که با گسترش اسلام در جهان تمام اهداف و منافع سلطه جویان آن برای دسترسی به منابع زمینی و زیرزمینی کشورهای منطقه چون ایران، عراق، سوریه، عربستان و غیره از بین خواهد رفت.

وی با اشاره به تلاش های شبانه روزی شهید سردار سلیمانی در منطقه ادامه داد: اگر شهید حاج قاسم در زمان پیدایش داعش که دست پرورده ایادی آمریکا و صهیونیست بود در سوریه، لبنان و کشورهای منطقه حاضر نمی شد و از حرمین شریفین و مردم مظلوم منطقه دفاع نمی کرد و داعش را متلاشی نمی کرد، امروز مردم ایران اسلامی در داخل کشور شاهد اتفاقات بدتری نسبت به کشورهای اطراف بودند.

ایمانی گفت: شهید سلیمانی، شهید فخری زاده، شهید حججی، شهدای مدافع حرم و همه شهدا در این سالها وظیفه خود را نسبت به نظام جمهوری اسلامی و کشورشان انجام دادند و امنیت و آرامش را برای مردم ایران تضمین کردند. امروز همه ما مردم و به ویژه مسئولان مسئولیت سنگینی در قبال شهدا داریم و باید وظیفه خود را بدرستی انجام دهیم.

وی با اشاره به برخی از کوتاهی مسئولان بیان کرد: امروز برخی از مسئولان وظیفه خود را متعهدانه و خالصانه انجام نمی دهند و در انجام وظایف خود کوتاهی می کنند. اگر همه به ویژه مسئولان مانند شهدا عمل کرده و در انجام وظایف خود تعهد و اخلاص داشته باشیم مطمئن باشید بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات گلستان در این مراسم گفت: شرکت مخابرات گلستان مفتخر است که در سه سال متوالی مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی را در استان گلستان برگزار کرده و در این مراسمات از مقام شامخ مادران و همسران شهید در حوزه مخابرات تجلیل نموده است.

غلامعلی شهمرادی اظهار کرد: یکی از ویژگی های شاخص سردار شهید سلیمانی ولایت مداری و علاقه وی به اهل بیت، راز و نیاز، ذکر و توسل به ائمه اطهار به ویژه حضرت زهرا(س) بود و این موارد را یکی از یاران ۴۰ ساله این شهید بنام حجت الاسلام علی شیرازی در کتاب تالیفی خود بنام" حاج قاسمی که من میشناسم" مطرح کرده که مطالعه این کتاب را به همه شما توصیه می کنم.
انتهای پیام/۸۳۰۲۱


https://gorganema.ir