13 دی 1401
102

مشاور رئیس جمهور در امور روحانیون با بیان اینکه استان گلستان نماد وحدت است گفت: دشمن به دنبال ایجاد تفرقه در بین مسلمانان است و این توطئه‌ها در خارج از مرزهای کشور طراحی می‌شود که برای مقابله با آنها باید وحدت در کشور افزایش یابد.

استان گلستان نماد وحدت است/ برای مقابله با توطئه دشمن باید وحدت را افزایش دهیم
- اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد حاجی ابوالقاسم دولابی امروز در همایش مبلغان و روحانیون شیعه و سنی استان گلستان (همایش علمداران بصیرت) با اشاره به اقتدار نظام جمهوری اسلامی در دنیا، اظهار داشت: اقتدار و استقلال امروز ایران، ارمغان نظام اسلامی است و آنها که در مقابل جریان حق صف می‌کشند دشمنان قسم خورده ایران هستند.

وی  با بیان اینکه آمریکا سه تهدید اساسی را برای خود دسته‌بندی کرده است، تاکید کرد: چین به عنوان قدرت اقتصادی، روسیه به عنوان قدرت نظامی و ایران اسلامی، اینها کشورهایی هستند که مدل حکمرانی جدید را در پیش گرفته‌اند که پایه‌های لیبرال دموکراسی را لرزانده است  و این یعنی اینکه ما در حال پیشرفت هستیم و انقلاب اسلامی در حال تبدیل شدن به قدرتی است که نادیده گرفتن آن تبعات سنگین برای جبهه استکبار دارد.

مشاور رئیس جمهور با اشاره به جایگاه امروز ایران اسلامی، افزود: ایران امروز در حوزه سلول‌های بنیادین جایگاه دوم جهان، در حوزه نظامی صاحب فناوری‌های پیشرفته، پهپاد و انواع موشک هستیم و رتبه هفتم جهان را در ثبت اختراعات داریم و رشد تحصیلی در ایران سه برابر میانگین جهانی  است.

دولابی گفت: دشمن به دنبال ایجاد تفرقه در بین مسلمانان است و این توطئه‌ها در خارج از مرزهای کشور طراحی می‌شود که برای مقابله با آنها باید وحدت در کشور افزایش یابد.دشمنان با شعارهای جذاب در قالب نیازهای اجتماعی و فردی و منطقه‌ای ورود می‌کنند اما نیت آنها بسیار مخرب است.

مشاور رئیس جمهور در امور روحانیون ادامه داد: آنها که امنیت کانون خانواده، وقار و آراستگی زن ایرانی را نشانه گرفته‌اند، می‌خواهند کشور ما را به سوی فروپاشی اخلاقی و فرهنگی پیش ببرند و آنها قصد دارند انسجام، اتحاد، برادری، دلسوزی، فداکاری و ایثارگری‌ها را از جامعه دور کنند.

دولابی با بیان اینکه باید بصیرت داشته باشیم افزود: بصیرت یعنی اینکه دشمن را بشناسیم و همه توان را برای مقابله با دشمن بسیج کنیم و امروز پرچم اعتلای اسلام به دست رهبر انقلاب به اهتزاز درآمده و دست مدد به سمت تمام مسلمین دراز است تا از تحقق اهداف شوم دشمن به مدد همراهی و همدلی علمای مذاهب مختلف اسلامی جلوگیری شود.شیعه و سنی برادر هم هستند و تحت لوای قوانین اساسی جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنند.

استاندار گلستان نیز در این همایش گفت: دشمن در لباس اسلام با ایجاد تفرقه در میان مذاهب اسلامی به کشورهای اسلامی نفوذ کرده تا جان و مال و ناموس مسلمانان را به تاراج  ببرند که لازم است در برابر آنها با تقویت وحدت اسلامی مقاومت کنیم.

 علی محمد زنگانه تصریح کرد: وحدت عامل موفقیت هر جامعه است لذا علمای مذاهب مختلف اسلامی باید برای تقویت وحدت میان مسلمانان تلاش کنند تا در برابر دشمنان برتری یابند.

 ‏انتهای پیام /581/ن

 
 

https://gorganema.ir