19 بهمن 1401
76

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: هراس دشمن در پیوند قدرت اعتقادی و قدرت تکنولوژی است ایران با داشتن این دو مولفه قدرت بلامنازع است.

هراس دشمن در پیوند قدرت اعتقادی و قدرت تکنولوژی ایران است/ سنگر جهاد تبیین را خالی نکنید

به گزارش خبرگزاری فارس از گلستان،  سیدموسی حسینی امروز در آئین هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان گلستان با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: امام راحل، انقلاب را به پیروزی رساند به پشتوانه مردم در جریان انقلاب سه طیف حضور داشتند یاران صدیق امام که فهم عمیق و درست از انقلاب اسلامی داشتند لذا مبانی و اصول انقلاب را خوب فهم کردند و به آن اعتقاد داشتند.

وی افزود: طیف دوم همراهان انقلاب بودند کسانی که انقلاب را قبول دارند اصول و ارزشها را می‌شناختند اما در بزنگاه ها بخاطر مطامع شخصی و حزبی در مقابل جریان انقلاب اسلامی قرار گرفتند و در ادامه به عنوان یک معضل حضور داشتند که نقطه بارز آن سران فتنه هستند آنها از مدار انقلاب خارج شدند.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: طیف سوم گروههای احساسی که انقلاب را همراهی کردند برای اینکه خودشان باشند و انحراف در آنها وجود داشت گرچه اعتقاد به دین هم داشتند بعد از پیروزی انقلاب اسلامی چون اهداف آنها با نظام اسلامی یکی نبود علیه ملت ایران مبارزه کردند و از بدنه انقلاب جدا شدند. باید ببینیم که ما در کجای انقلاب قرار داریم انقلاب حیات دارد و موجود زنده است آیا ما در عصر حاضر یاران صدیق انقلابیم یا همراه انقلاب هستیم که قضاوت هر فرد مهم است. 

حسینی خاطرنشان کرد: اینکه غربیها به جمهوری اسلامی مشکل دارند دو خاستگاه در این زمینه وجود دارد منشأ قدرت را در تکنولوژی و برخی در اعتقاد می‌داند. 

وی تصریح کرد: کشوری می‌تواند بقاء داشته باشد که قدرت علمی و تاب آوری مردم را لحاظ بداند سرعت رشد علمی جمهوری اسلامی شتابان ادامه دارد که موجب عصبانیت دشمن شده است. 

وی افزود: هراس دشمن در پیوند قدرت اعتقادی و قدرت تکنولوژی است ایران با داشتن این دو مولفه قدرت بلامنازع است. 

حسینی افزود: هدف جنگ شناختی تولید ناامیدی است و دشمنان کاری کردند که با ابزار رسانه انقلاب اسلامی را ناکارآمد جلوه دهند. 

وی افزود: رسانه‌ها باید با جهاد تبیین نقشه دشمن را خنثی کنند عامه مردم نیز باید این مهم را توجه کنند.

در پایان مراسم از بانوی مبارز زمان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس سرکار خانم حجت خراسانی تجلیل به عمل آمد. 

انتهای پیام/83019


https://gorganema.ir