19 بهمن 1401
115

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: مانور عملیاتی تیم های جستجو امدادو نجات هلال احمر با حضور تمامی نیروها در سطح استان ویژه تیم های تخصصی سازماندهی شده در روستای مرزنکلاته گرگان برگزار شد.

مانور عملیاتی تیم های جستجو امدادو نجات ویژه تیم های تخصصی سازماندهی شده در گلستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان قاسم غریب ابادی ظهر امروز در مراسم تمرین عملیاتی تیم های جستجو امدادو نجات هلال احمر گلستان بمناسبت دهه فجر در روستای مرزنکلاته اظهار کرد: تمرین عملیاتی تیم های جستجو امداد ونجات جمعیت هلال احمر گلستان ویژه تیم های تخصصی سازماندهی شده مبتنی بر خانه های هلال بمناسبت دهه فجر امروز در روستای مرزنکلاته برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این تمرین، مانور زلزله شامل کارگاه های نجات در جاده، نجات در آوار، بکارگیری تیم های آنست( سگ های تجسس و زنده یاب)، اسکان اضطراری و تغذیه، تیم های سحر به منظور حمایت روانی با مشارکت خانه های هلال با حضور ۷۰ نفر از نیروهای هلال احمر گلستان برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خاطرنشان کرد:!حادثه خبر نمی کند و این تمرین و مانورها سبب می شود تا سطح آمادگی نیروهای عملیاتی و امداد و نجات افزایش پیدا کند.

وی بیان کرد: در کنار این تمرین که با حضور نیروهای امدادی و عملیاتی همه شهرستان های استان گلستان برگزار شد هر شهرستان یک مانور خاص را اجرا کردند.

نیروهای هلال در صدر خدمات رسانی بوده و باید همیشه اماده باشند

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: نیروهای هلال احمر در صدر خدمات رسانی به آسیب دیدگان در کلیه حوادث طبیعی و غیرطبیعی بوده و می بایست همیشه از امادگی کامل برخوردار باشند.

رمضانعلی سنگدوینی اظهار کرد: ابتدای امسال مجمع نمایندگان و استاندار گلستان بامدیرعامل جمعیت هلال احمر کشور جلسه ای برگزار کرد و در ان جلسه مسائل و موضوعات و تامین امکانات و تجهیزات موردنیاز استان گلستان مطرح شد.

وی تصریح کرد: جمعیت هلال احمر کشور قول مساعد در زمینه تخصیص امکانات و تجهیزات موردنیاز را دادند و در حال حاضر گلستان به امداد و نجات هوایی مجهز شده است.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: استان گلستان، استان حادثه خیز بوده و مجموعه از حوادث طبیعی در این استان وجود دارد بنابراین تمام نیروهای جمعیت هلال احمر با برگزاری تمرین و مانورهای مختلف می بایست همیشه اماده امدادرسانی باشند.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱


https://gorganema.ir