19 بهمن 1401
165

امام‌جمعه گنبدکاووس گفت: پیروزی انقلاب اسلامی آغاز انقلاب جهانی به پرچمداری بقیه الله اعظم بوده و ان شالله این انقلاب به انقلاب امام زمان عج پیوند می خورد.

انقلاب اسلامی آغاز انقلاب جهانی به پرچمداری بقیه الله اعظم است

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس حجت الاسلام محمود ترابی صبح امروز در دیدار فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی با ائمه جمعه در مصلی امام جعفرصادق(ع) به مناسبت آغاز دهه فجر اظهار کرد: خداوند در قران کریم آیاتی برای نجات قوم بنی اسرائیل فرموده که این ایات با امت اسلامی ایران و پیروزی انقلاب اسلامی تطبیق دارد.

وی تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی یک اراده خدایی و تصمیم لایه های باطنی عالم بود که هیچ کس نمی توانست مانع ظهور و پیروزی ان شود مانند فصل بهار که در صورت هر اتفاقی وارد می شود.

امام جمعه گنبدکاووس خاطرنشان کرد: در سالیان دور قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نیز نشانه های از این پیروزی و رهبری امام خمینی(ره) توسط بزرگان اعلام شده و این بزرگان از تحولی بزرگ خبر داده بودند.

وی ادامه داد: ریشه این انقلاب از توحید و کلمه" لااله الاالله گرفته شده و وارث اصلی آن انبیاء الهی هستند.

ترابی گفت: انقلاب اسلامی آغاز انقلاب جهانی  به پرچمداری بقیه الله اعظم بوده و ان شالله به یاری خداوند این انقلاب به انقلاب امام زمان عج پیوند و متصل خواهد شد.

وی استکبار ستیزی، مبارزه بودن،حامی محرومین و مستضعفین و پیشگام بودن در عرصه جهانی را از عوامل مهم این انقلاب برشمرد.

امام جمعه گنبدکاووس بیان کرد: در دهه فجر باید خدمات مردم، شهدا و امام شهدا با محوریت انقلاب  و رهبری مقام معظم رهبری بیان شود و حضور قدرتمندانه نظام جمهوری اسلامی و اقتدار این نظام را نسبت به قبل مقایسه کرده و بازگو کنیم.

۱۲۰۰ برنامه در کمیته ستاد دهه فجر تدوین شده است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس گفت: تعداد یکهزارو ۲۰۰ برنامه در کمیته ستاد دهه فجر شهرستان تدوین شده که از این تعداد ۲۰۰ برنامه به صورت شاخص و ویژه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام احمدرضا کریمی اظهار کرد: حدود ۴۰ برنامه قرانی در قالب کرسی تلاوت قران کریم، مسابقات قرانی، کاران قرانی و غیره با حضور قاریان ممتاز کشوری و بین المللی در ایام دهه فجر در گنبدکاووس برگزار می شود.

وی با تبریک ایام دهه فجر و ولادت حضرت علی(ع) تصریح کرد: تعداد ۲۱ مسجد برای مراسم اعتکاف در شهرستان در نظر گرفته شده که از این تعداد هفت مسجد ویژه اعتکاف دانش اموزی بوده و تاکنون یکهزارو ۲۰۰ نفر از مردم ولایی گنبدکاووس برای حضور در این مراسم معنوی ثبت نام کردند.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱


https://gorganema.ir