12 اسفند 1401
318

امام جمعه گرگان گفت: ولت باید نظارت بیشتری بر قیمت کالاها در بازار داشته باشد و مهمترین وظیفه دولت و همه قوای کشور تنظیم بازار و نظارت بر قیمت کالاها بوده و در این راستا دولت باید برنامه ها و تدابیر خود را به مردم گزارش دهد.

مقابله با گرانی وظیفه تمام قوای سه‌گانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه های نمازجمعه امروز گرگان اظهار کرد: مولدسازی یکی از اقدامات خوب دولت است و باید اجرای این قانون در راستای منافع مردمی و در مسیر استفده بهتر از منابع و دارایی‌های دولتی باشد.

وی در ادامه با تبریک روز جوان و میلاد حضرت علی اکبر(ع) خاطرنشان کرد: دشمنان سعی بر آن دارند تا با معرفی الگوهای پوشالی، تفکر و اندیشه جوانان ما را مورد حمله قرار دهند.

امام جمعه گرگان تصریح کرد: نه تنها در شخصیت‌های دینی و مذهبی بلکه در عصر حاضر نیز جوانان و نخبگان و شخصیت‌های برجسته‌ای هستند که می‌توان به عنوان الگو به جوانان معرفی کرد.

نورمفیدی با اشاره به سالروز تاسیس کمیته امداد در کشور گفت: این نهاد انقلابی برای رفع نیاز مردمان محروم جامعه و به ویژه توانمند کردن آنها تاسیس شده و تاکنون فعالیت‌های ارزشمندی را در این سال‌ها ارائه داده است.

وی درختکاری و توسعه فضای سبز را یک عمل صالح بیان کرد و افزود: توسعه فضای سبز در دراز مدت برای جامعه انسانی بسیار مفید بوده و باعث جلوگیری از تشکیل ریزگرده‌ها و بیابانی شدن و در نتیجه عدم به خطر افتادن محیط زیست می شود.

امام جمعه گرگان با بیان اینکه دولت باید نظارت بیشتری بر قیمت کالاها در بازار داشته باشد ابراز کرد: مهمترین وظیفه دولت و همه قوای کشور تنظیم بازار و نظارت بر قیمت کالاها بوده و در این راستا دولت باید برنامه ها و تدابیر خود را به مردم گزارش دهد.

نورمفیدی گفت: مقابله با گرانی وظیفه تمامی قوا است و باید با یک برنامه‌ریزی منسجم و حساب شده با این مسئله مقابله کرد چون این موضوع خواسته مردمی است.

وی افزود: افزایش بدون دلیل قیمت‌ها فضا را برای سوء استفاده دشمنان باز می‌کند و باعث می‌شود با القای شایعه و دروغ، بر ذهن مردم تاثیری که می‌خواهد را بگذارد.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴


https://gorganema.ir