19 اسفند 1401
254

امام‌جمعه گرگان گفت: با حضور اخیر ناو جنگی ارتش جمهوری اسلامی در آب‌های بین المللی، نیروی دریایی کشورمان جزو پنج کشور رده اول نیروی دریایی ارتش‌های جهان قرار گرفت.

امام جمعه گرگان: نیروی دریایی ارتش ایران در زمره 5 کشور جهان قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان آیت الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلی وحدت اظهار کرد: در هفته گذشته شاهد اتفاقاتی در برخی از مدارس کشور با وحود علائم مشابه مسمومیت بودیم که با تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی و تلاش شبانه روزی نیروهای امنیتی و اطلاعاتی این موضوع به سرعت در حال بررسی بوده و افرادی که در این اتفاقات نقش داشتند طبق فرموده رهبر معظم انقلاب بدون عفو به اشد مجازات محکوم خواهند شد.

وی تصریح کرد: دشمنان بعد از ناکام ماندن در اغتشاشات شهریور ماه و دریافت پاسخ کوبنده مردم عزیز ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن تلاش دارند تا با این حرکات سبب ناامنی و ایجاد تشویش بین مردم و خانواده ها شوند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان خاطرنشان کرد: رسانه های معاند به این اتفاقات دامن زده و در فضای مجازی با جار و جنجال، موضوع بدحالی دانش آموزان را حمله شیمیایی عنوان کرده و وانمود کردند که این اتفاقات در تمامی مدارس کشور رخ داده است.

وی ادامه داد: این اتفاقات ناشی از ناکام ماندن دشمنان از اهداف و توطئه های قبلی بوده و طراحی آنها در این اتفاقات به گونه ای است که تلاش دارند تا نظام جمهوری اسلامی را ناکارآمد جلوه دهند اما جمهوری اسلامی همواره پایدار و استوار است.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به ورود ناوجنگی ارتش جمهوری اسلامی ایران به آب های بین المللی جهان گفت: بعد از اتفاقات پاییز امسال در کشور ناو جنگی ارتش جمهوری اسلامی موسوم به ناو جنگی ۳۶۰ تلاش کرد تا با پیمودن اقیانوس اطلس و آرام، آب های کره زمین را طی کرده و در یکی از بندرهای برزیل پهلو بیندازد.

وی بیان کرد: با وجود تلاش آمریکا برای جلوگیری از این حرکت ناو جنگی ارتش جمهوری اسلامی این اتفاق با موفقیت انجام شد و ناو جنگی ارتش جمهوری اسلامی با طی کردن آب های بین المللی جهان، اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشاند.

امام جمعه گرگان تاکید کرد: با توجه به مخالفت های آمریکا و تحت فشار قرار دادن این کشور، حرکت کشور برزیل در عدم ممانعت ناو جنگی به بندر این کشور نشان داد که آمریکا دیگر همچون گذشته جزو ابرقدرت های جهان نبوده و اقتدار گذشته را در جهان ندارد.

وی افزود: طبق اخبار خبرگزاری ها، ناو جنگی ارتش جمهوری اسلامی با این حرکت جزو پنج کشور رده اول نیروی دریایی ارتش جهان قرار گرفت.

آیت الله نورمفیدی تاکید کرد: علی‌رغم همه مشکلات و گرفتاری‌ها در کشور، همه ما باید به این پیشرفت ها افتخار کنیم و به آن ببالیم.

وی با بیان اینکه سفر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران باعث اتفاقات خوبی برای کشور ما خواهد بود یادآور شد: در این سفر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی با مسئولان کشور ایران اسلامی دیدار و بیانیه مشترکی را امضا کرد. این مدیرکل فضای به وجود آمده در ایران را خوب اعلام کرده و توافقات انجام شده را مثبت دانست.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان ابراز کرد: این دیدارها و امضاء بیانیه های مشترک می تواند مسیر را برای مصالح نظام جمهوری اسلامی و رفع مشکلات در حوزه انرژی اتمی باز کند.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱


https://gorganema.ir