03 فروردین 1402
134

نماینده ولی فقیه در‌ گلستان ضمن تقدیر از تلاش‌های استاندار گلستان گفت: از شما انتظار دارم در استان تحول ایجاد کنید و در مبارزه با فساد تعارف نداشته باشید.

تقدیر نماینده ولی‌ فقیه از اقدامات استاندار گلستان/ با مفسدان تعارف نکنید

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی صبح امروز در دیدار نوروزی استاندار گلستان اظهار کرد: من از تلاش‌های خوب شما در استان بسیار سپاسگزارم.

وی با اشاره به شعار سال، ادامه داد: موضوع تولید با اهمیت است و ما باید بر تولیدات داخلی خودمان دغدغه و تاکید داشته باشیم.
نماینده ولی‌فقیه در‌ گلستان تصریح کرد: نگاه ما نباید به واردات باشد و تاکید ما باید بر حمایت از تولیدات داخل باشد مگر در زمانی مه مجبور به واردات باشیم.
نورمفیدی گفت: از سوی دیگر تولیدکنندگان نیز باید بر بهبود کیفیت تاکید داشته و به سمت تولید با کیفیت حرکت کنند.
وی با اشاره بر اهمیت موضوع گردشگری استان، اضافه کرد: ما باید برای استان جاذبه ایجاد کنیم و ظرفیت‌های خوب موجود در استان را احیا و به آن توجه کنیم.
نماینده ولی‌فقیه در‌ گلستان تصریح کرد: موضوع پروژه گردشگری آشوراده با جدیت دنبال شود و اجازه ندهید افراد بی‌دلیل سنگ‌اندازی کنند.
نورمفیدی گفت: با قدرت کار کنید و من هم از شما حمایت خواهم کرد، استان گلستان نیازمند تحول و توجه است.
وی با تقدیر از انتسابات بومی در استان گفت: از تلاش‌های شما در این بخش و اجرای تعهدات بخصوص درباره خلیج گرگان سپاسگزارم.
نماینده ولی‌فقیه در‌ گلستان با اشاره به اقدامات خوب دولت و دستگاه قضایی در استان در برخورد با فساد گفت: با فساد مبارزه کنید و با مفسدین تعارف نداشته باشید.
نورمفیدی در پایان گفت: انتظار من از استاندار این است که استان را متحول کند و‌من برای موفقیت شما دعا می‌کنم.
انتهای پیام/۸۳۰۰۴


https://gorganema.ir