15 فروردین 1402
144

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: این انقلاب اسلامی و این ملت بزرگ با تمام توان به سمت جلو پیش می‌رود و جبهه مقاومت به برکت خون این شهدا پایدار شد و نیروهای مدافع حرم از تمامی کشورها نقشه‌های دشمنان اسلام را نقش بر آب می‌کنند.

جبهه مقاومت به برکت خون شهدا پایدار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سردار علی ملک شاهکوهی امشب در مراسم وداع با پیکر شهید مدافع حرم «مقداد مهقانی» اظهار کرد: اسرائیل غاصب بداند اگر رهبر ما و آقای ما فرمان دهد اسرائیل را با خاک یکسان خواهیم کرد.

وی ادامه داد: پیام این شهید به همه بدخواهان این نظام و انقلاب و دین این است که از ما عصبانی باش و در این عصبانیت بمیر.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: این انقلاب اسلامی و این ملت بزرگ با تمام توان به سمت جلو پیش می‌رود و جبهه مقاومت به برکت خون این شهدا پایدار شد و نیروهای مدافع حرم از تمامی کشورها نقشه‌های دشمنان اسلام را نقش بر آب می‌کنند.

ملک شاهکوهی گفت: روزی که صدام به سرزمین ما حمله کرد چیزی برای دفاع نداشتیم و جوانان این کشور مقابل بعث تا دندان مسلح ایستادند و از کشور دفاع کردند.

وی ادامه داد: روزی لشکر ۶ زرهی عراق در منطقه فکه به خطوط پدافندی شهید سلیمانی در زمان هشت سال دفاع مقدس حمله می‌کند و زمانی که داعش در عراق می‌رسد فرماندهان عراقی را جمع می‌کنند که به سردار سلیمانی گزارش دهند و همین فرمانده لشکر ۶ زرهی یکی از فرماندهان گزارش دهنده به سردار سلیمانی بود، ببینید چگونه به برکت خون این شهدا چگونه روزگار تغییر کرده است.

ملک شاهکوهی گفت: ما از حضور باشکوه تمام شما مردم عزیز تشکر می‌کنیم و بدانید که این شهید زنده است و ما را می‌بیند.

 

 

انتهای پیام/۸۳۰۰۴


https://gorganema.ir