29 فروردین 1402
119

معاون وزیر امور خارجه روسیه امروز تصریح کرد: آمریکا و انگلیس از کشورهای اروپایی و اوکراین در جهت موفقیت در سیاست‌ های خود استفاده می‌ کنند.

آمریکا و انگلیس از کشورهای اروپایی و اوکراین سوء استفاده می‌کنند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری تاس، «میخائیل گالوزین» (Mikhail Galuzin) معاون وزیر امور خارجه روسیه امروز دوشنبه در سخنانی اعلام کرد: مسکو به تنهایی در برابر گروه نظامی- صنعتی ناتو- اوکراین ایستادگی کرده است.

معاون وزیر امور خارجه روسیه در این خصوص ادامه داد: اروپا قربانی سیاست‌ های آمریکا و انگلیس در اوکراین شده و شانس حضور در عرصه بین‌ الملل و دنیای چندقطبی را از دست داده است.

«میخائیل گالوزین» در این باره اضافه کرد: روسیه در حال حاضر عملاً در رویارویی با گروه نظامی و صنعتی- نظامی ناتو- اوکراین که در آن به اوکراین نقش پل ارتباطی در مقابله با مسکو اختصاص داده شده، ایستاده است؛ در حالی که غرب به عنوان مقر اطلاعات و تامین کننده تسلیحات کی یف عمل می کند.

وی در این خصوص اضافه کرد: آمریکا و انگلیس از کشورهای اروپایی و اوکراین در جهت موفقیت در سیاست‌ های خود استفاده می‌ کنند. آمریکا از سال‌ های گذشته مانع اتحاد کشورهای آلمان، فرانسه و روسیه شده است.

این مقام روسیه افزود: خرابکاری خطوط نورد استریم در پاییز گذشته به وضوح دست‌ های بسیاری را نشان داد که علاقه ای به همکاری دو جانبه میان روسیه و کشورهای اروپایی ندارند.


https://gorganema.ir