02 اردیبهشت 1402
156

امام‌جمعه گنبدکاووس گفت: بیداری اسلامی با مشت های گرده کرده امام و امت اسلامی در سراسر جهان آغاز شده و تا ظهور امام زمان (عج) ادامه دارد.

بیداری اسلامی با مشت های گره کرده امام و امت در جهان آغاز شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه های نماز عید فطر در مصلی امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: روز عید فطر بمانند روز قیامت بوده که براساس احادیث و روایات برای مسلمین عید و برای کسانی که نتوانستند قدر این ایام را بدانند عذاب الهی است.

وی تصریح کرد: محسنین و اهل طاعت و بندگی باید در این روز مشغول شکر الهی بوده و با کلمات" الله اکبر و علی ما هدنا" خداوند را بزرگ شمرده و از او تجلیل کنند.

امام جمعه گنبدکاووس خاطرنشان کرد: عید فطر روز بیان هویت مردم است و کسانی که گمان می کنند بیداری مردم کمرنگ‌شده و با زدن عینک زرد همه چیز را زرد دیده و از ایمان فاصله گرفتند بدانند که بیداری اسلامی با مشت های گره کرده امام و امت اسلامی در سراسر جهان آغاز شده و تا ظهور امام زمان(عج) ادامه دارد.

وی با اشاره به حوادث سال گذشته و منویات مقام معظم رهبری ادامه داد: بسیاری گمان کردند که با ان حوادث فساد رواج پیدا می کند اما با بشارت رهبر معظم انقلاب همه ما دیدیم که فساد و شعارهای بظاهر دشمنان برای حمایت از حقوق زنان چگونه از خیابان ها جمع شده و روسیاهی انها برای دشمنان داخلی و خارجی باقی ماند.

ترابی با اشاره به یکی دیگر از برنامه های دشمن با موضوع کشف حجاب گفت: رهبر معظم انقلاب در مورد کشف حجاب نیز بشارت دادند که این موضوع حل خواهد شد و در چند روز اخیر با اجماع مسئولان و بزرگان در کشور و به ویژه استان گلستان با مشارکت استانداری شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه هستیم.

وی بیان کرد: آنچه که در جامعه مشاهده شود و مغایر با موازین دینی و اجتماعی باشد تذکر محترمانه اما قاطعانه داده خواهد شد و نیروی انتظامی در این حوزه پیشگام بوده و شاهد تغییر روشن بودیم.هرجا که اجماع باشد قطعا مردم پشت ان ایستاده و حمایت می کنند.

امام جمعه گنبدکاووس ابراز کرد: حضور در صحنه مردم، مطالبه گری ایمانی مردم و توجه به معنویت در مردم ایران اسلامی موج می زند. عظمت دینداری مردم ایران اسلامی در راهپیمایی ها و نماز با شکوه امسال تذکری برای کوردلان، کودن ها و افراد دیر فهم است و به دنیا اعلام می کنیم مردم پای این عظمت دینداری ایستاده اند.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱


https://gorganema.ir