09 تیر 1402
88

امام جمعه موقت گرگان گفت: کشورهای اروپایی به بهانه آزادی به خود اجازه می‌دهند که به مقدسات مسلمان و قرآن کریم‌اهانت کنند.

آزادی، بهانه‌ اروپایی‌ها برای توهین به مقدسات است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‌الاسلام محمدقاسم لیوانی در خطبه‌های امروز نماز جمعه گرگان، اظهار کرد:کشورهایی مانند آلمان، سوئد، آمریکا،فرانسه، دانمارک و غیره تحت عنوان آزادی به خود اجازه می‌دهند که به مقدسات مسلمانان و کتاب آسمانی آنها اهانت کنند.

وی تصریح کرد: این کشورها که ادعای آزادی را در دولت و مردم خود دارند چرا اجازه نمی‌دهند بانوان مسلمانان با پوشش اسلامی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی حاضر شوند.

امام جمعه موقت گرگان خاطرنشان کرد: همه ادیان الهی و دینی و کتاب‌های مقدس آنها مقدس و قابل احترام بوده و توهین به آنها به دور از اخلاق است.

وی بیان کرد: این کشورها از ترس گسترش اسلام و بیداری مردم جهان نسبت به اعمال جنایتکارانه خود دست به چنین اقداماتی می‌زنند.

لیوانی گفت: متاسفانه برخی از کشورهای اسلامی نسبت به این حرکت‌ها سکوت کرده و هیچ اعتراضی نمی‌کنند و همه کشورهای اسلامی باید در برابر این اقدامات عکس‌العمل نشان داده و تدابیری بیاندیشند.

امام جمعه موقت گرگان با بیان اینکه آمریکا همیشه ادعای حمایت از مردم بی‌دفاع را دارد ابراز کرد: استکبار جهانی از حمایت مردم بی‌دفاع دم می‌زند در صورتی که در ۱۲ تیرماه سال ۱۳۶۷، ناوگان آن به هواپیمای مسافربری ایرانی حمله کرده و ۲۹۰ نفر از مردم بی‌دفاع را به شهادت رساند.

پایان پیام/۸۳۰۲۱


https://gorganema.ir