16 مرداد 1402
156

پیش ثبت نام داوطلبان نامزدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در گلستان آغاز شده و به مدت هفت روز ادامه دارد.

پیش ثبت نام داوطلبان  انتخابات مجلس در گلستان آغاز شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، پیش ثبت نام داوطلبان نامزدی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، از ساعت هشت صبح امروز همزمان با سراسر کشور در گلستان آغاز شده و تا ۲۲ مرداد ادامه دارد.

متقاضیان باید به لینک «ثبت درخواست متقاضیان داوطلبی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی» در سامانه پنجره واحد کشور وارد و با تکمیل اطلاعات و مدارک مورد نیاز در مهلت یاد شده، درخواست خود (پیش‌ثبت‌نام) را ثبت کنند.

انتخابات گلستان در ۶ حوزه اصلی و هشت حوزه فرعی برگزار می‌شود و ۳۲ گام در ۲۰۹ روز برای فرآیند انتخابات طراحی شده و در حال اجراست.

 

رئیس ستاد انتخابات گلستان در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات گلستان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پیش ثبت‌نام انتخابات برای ثبت‌نام قطعی داوطلبان در ۲۷ مهر الزامی است و در غیر این صورت، آنها فرصت ثبت نام قطعی در انتخابات مجلس را از دست خواهند داد.

سیدعلی مهاجر ادامه داد: پیش ثبت نام یک فرصت برای انتخاب اصلح و انتخابات مجلس عرصه مهمی در قانون گذاری است و باید افراد سالم وارد عرصه رقابت انتخاباتی بشوند.

وی ادامه داد: از حضور همه سلایق در انتخابات استقبال می‌کنیم و خانه احزاب گلستان جزو افتخارات سیاسی این استان به‌ شمار می‌رود که ظرفیت زیادی برای نشاط سیاسی با گرایش‌های سیاسی متعدد منطقه دارد.

پایان پیام/۸۳۰۲۶


https://gorganema.ir