29 شهریور 1402
116

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: مهمترین خطای راهبردی دشمن در مقابل ایران، عدم شناخت ملت ایران و اتحاد آنها است.

خطای راهبردی دشمن در مقابل ایران عدم شناخت آنها از ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سردار علی ملک شاهکویی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهارکرد: شعار محوری هفته دفاع مقدس «ما متحدیم» است و با صدای رسا به دشمنان اعلام می‌کنیم همه ملت ایران با هر مذهبی،قومیت و گرایشی با همان متحد هستند و این دقیقا همان خطای راهبردی دشمن در شناخت و اتحاد مردم ایران است.

وی تصریح‌کرد: علت اصلی شروع جنگ تحمیلی  و تهاجم همه جانبه دشمنان به ایران اسلامی، خاموش کردن چراغ انقلاب بود و با مقاومت، ایثار و از تودگذشتگی ملت ایران این جنگ به دفاع مقدس تبدیل شد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به کمبود تجهیزات جنگی در دوران دفاع مقدس خاطرنشان‌کرد: در مقطعی از دوران دفاع مقدس، ایران اسلامی با کمبود تجهیزات جنگی حتی سیم خاردار مواجه بود اما امروز به همت دانش جوانان ایران در اوج اقتدار هستیم.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان بیان کرد: در هفته دفاع مقدس  تعداد سه هزارو ۶۲۱ برنامه با همکاری سپاه و بسیج در استان برگزار می‌شود که از این تعداد ۳۷۷ برنامه محوری و شاخص است.

سردار ملک شاهکویی گفت: دیدار پیشکسوتان دوران دفاع مقدس با رهبر معظم انقلاب،رژه اقتدار نیروهای مسلح،اجتماع بزرگ جوانان نقش‌آفرین،افتتاح متمرکز پروژه‌های عمرانی، یادواره شهدا و اردوهای جهادی از جمله برنامه‌های شاخص این هفته است.

پایان پیام/۸۳۰۲۱


https://gorganema.ir