17 بهمن 1402
53

در مراسم افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های متمرکز دهه فجرشهرستان گالیکش از لوح ثبت ملی رویداد شهدای ۱۲ دی شهرستان گالیکش رونمایی شد.

رونمایی از لوح ثبت ملی رویداد شهدای ۱۲ دی گالیکش

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان گالیکش،  در مراسم افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های متمرکز دهه فجرشهرستان گالیکش از لوح ثبت ملی رویداد شهدای ۱۲ دی شهرستان گالیکش رونمایی شد.

محمدرضا میرنیا فرماندار گالیکش در این مراسم اظهار کرد: امروز به مناسبت دهه فجر ۲۶ طرح و پروژه  عمران روستایی بنیاد مسکن شهرستان گالیکش با اعتبار ۷ میلیارد و ۵۵۵ میلیون تومان و بهره‌مندی ۴ هزارو ۵۲۰ خانوار در ۳۳ روستا افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: از تعداد ۲۶ طرح و پروژه، تعداد ۱۰ طرح با اعتبار بیش از ۳ میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی ۱۶ طرح با اعتبار بیش از ۴ میلیارد تومان آغاز می‌شود.

فرماندار شهرستان گالیکش با اشاره به اقدامات خوب و مهم دولت سیزدهم خاطرنشان‌کرد: با پیگیری و تلاش دولت سیزدهم در شهرستان گالیکش، پروژه‌هایی مانند استادیوم ورزشی شهر گالیکش که بیش از ۱۹ سال بلاتکلیف بود در سفر دوم رئیس‌جمهور به استان گلستان مورد توجه قرار گرفت و اعتباراتی خوبی تخصیص یافت.

وی گفت: در دهه فجر امسال تعداد ۱۱۲ طرح و پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا با اعتبار ۳۶۸ میلیارد تومان و اشتغال ۱۶۶ نفر افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

میرنیا بیان کرد: اعتبارات پروژ‌ه‌ها و طرح‌های دهه فجر امسال نسبت به سال گذشته ۵۵ درصد رشد داشته‌است.

*مدیران جهادی فرصت پرداختن به حواشی ندارند
معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان در این مراسم گفت: یکی از شاخص‌های مدیران جهادی و بسیجی این است که شبانه‌روز در حال خدمت به مردم هستند و فرصت پرداختن به حواشی را ندارند.

سیدعلی مهاجر اظهارکرد: شورای اداری فرصت خوبی برای مدیران شهرستان است تا در کنار خانواده اداری و با استفاده از ظرفیت شورای تامین و ائمه جمعه بتوانند گره‌ها و مشکلات شهرستان را رفع نمایند.

وی تصریح کرد: شما مدیران در برگزاری انتخابات و حضور خود در روز انتخابات نهایت تلاش را داشته‌ باشید و در کنار آن دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و اقدامات دولت سیزدهم را از خانواده خود، سپس بستگان و خانواده جمعیت کاری و اداری خود تبیین کنید.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان با تاکید بر رعایت اصل بی‌طرفی توسط مدیران دستگاه اجرایی گفت: اگر مدیران از فرد و یا گروه خاصی در انتخابات حمایت کنند باعث شبهه و عدم انگیزه لازم در بین مردم خواهد شد و می‌بایست طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اصل بی‌طرفی را در برگزاری روند انتخابات رعایت کنند.

پایان پیام/۸۳۰۲۱


https://gorganema.ir