21 بهمن 1402
58

رئیس ستاد انتخابات گلستان گفت: انتخابات بسیار مهم و حساس و سرنوشت‌ساز است، متوقف به اشخاص نباشید و کار را به‌ واسطه اشخاص به تاخیر نیندازید، هیچ قصور و تخلفی قابل پذیرش نیست و برخورد خواهد شد.

هیچ قصور و تخلفی در انتخابات قابل پذیرش نیست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، سیدعلی مهاجر شامگاه جمعه در نشست با اعضای فرایند انتخابات در شهرستان ترکمن اظهار کرد: موفقیت حاصل کار تیمی بوده و مهم‌ترین اصل در کار تیمی هم‌دلی، هماهنگی و تعامل است که خوش‌بختانه در شهرستان ترکمن تا به امروز این‌گونه بوده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

رئیس ستاد انتخابات گلستان افزود: خدامحوری و ولایت‌مداری مهم‌ترین اصول در ستاد انتخابات است، با سرلوحه قرار دادن این اصول مراقبت بیشتری در گفتار و کردار خود داریم و دل‌سوزانه، جهادی و با همت و پشتکار بیشتری عمل می‌کنیم.

وی بیان کرد: همراهی، هماهنگی و هم‌صدایی شورای تامین، نیروی محرکی برای فرماندار در گره‌گشایی و حل مسائل شهرستان خواهد بود، این هم‌راهی و هم‌دلی را تقویت کنید.

مهاجر ادامه داد: هیئت بازرسی همانند ویراستار عمل می‌کند و می‌تواند با مطالبه‌گری و یادآوری فرایندهای پیش رو در اجرای موفق انتخابات کمک کننده باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: قانون را علاوه‌بر تکلیف سازمانی به‌عنوان یک مسلمان معتقد، تکلیف و واجب شرعی می‌دانیم و اصل قانون‌مداری را با نگاه اعتقادی و مذهبی رعایت می‌کنیم.

وی بیان کرد: انتخابات بسیار مهم و حساس و سرنوشت‌ساز است، متوقف به اشخاص نباشید و کار را به‌واسطه اشخاص به تاخیر نیندازید، هیچ قصور و تخلفی قابل پذیرش نیست و برخورد خواهد شد.

مهاجر اضافه کرد: از همه مسئولان علما نخبگان و بزرگان شهرستان تقاضا داریم به فرماندار کمک فکری، حمایتی و پشتیبانی نمایند تا اتفاق شایسته‌ای در شهرستان بخورد.

پایان پیام/83026


https://gorganema.ir