28 شهریور 1403
8

فرمانده سپاه نینوا گلستان از اجرای 4 هزار و 300 برنامه محله‌محور به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: در این هفته گردهمایی بزرگ 3 هزار نفری رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس استان گلستان در شهرستان مینودشت برگزار می‌شود.

گردهمایی۳۰۰۰ نفری ایثارگران‌ و رزمندگان دفاع‌ مقدس
- اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سردار علی ملک‌شاهکوهی امروز در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهارکرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و پس از مدت کوتاهی، دشمنان این ملت و انقلاب، صدام و رژیم بعث عراق را برای به زانو درآوردن و از بین بردن این انقلاب نوپا وارد میدان کردند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: در جنگی که به ملت ایران تحمیل شد، دشمن تصور می‌کرد به دلیل ضعف‌ها و کم و کاستی‌هایی که در کشور داشتیم خیلی زود انقلاب اسلامی را در کوتاه‌ترین زمان پس از پیروزی، نابود می‌کنند و اجازه نخواهند این انقلاب مسیر خود را ادامه دهد.

وی 8 سال دفاع مقدس را پس از جنگ‌های صدر اسلام از مقدس‌ترین جنگ‌ها دانست و گفت: جنگ زمانی مقدس می‌شود که برای خدا و برای دفاع در مقابل باطل باشد. ما شروع کننده جنگ نبودیم بلکه این رژیم بعث بود که به ما حمله همه جانبه کرد.

ملک‌شاهکوهی افزود: نقش مردم و ولایت در پیروزی انقلاب اسلامی، موضوع بسیار مهمی است و همین شاخص‌ها نیز سبب شد تا ما در جنگی کاملا نابرابر بر دشمنی تا بن دندان مسلح که ده‌ها کشور از آن پشتیبانی می‌کردند، پیروز شویم. 

وی در ادامه با اشاره به گرامیداشت هفته دفاع مقدس، یکی از موضوعات مهم را ترویج فرهنگ و ارزش‌های این امر مقدس عنوان کرد و گفت: تلاش بر این است تا مانند همه ساله نقش محوری در برگزاری این برنامه‌ها برعهده مردم باشد بنابراین برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیش از 4 هزار و 300  برنامه محله محور پیش بینی و تدارک دیده شده است.

فرمانده سپاه نینوا استان با بیان اینکه از این تعداد 34 برنامه به صورت محوری و متمرکز برگزار خواهد شد، گفت: دیدار پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس به صورت تصویری و حضوری با مقام معظم رهبری، گردهمایی بزرگ 3 هزار نفری رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس در شهرستان مینودشت، شرکت نیروهای مسلح استان در شهرستان گرگان با نمایش تجهیزات نظامی، ارائه خدمات‌رسانی و افتتاح طرح‌های محرومیت زدایی، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در قالب کمک‌های مومنانه و اعزام گروه‌های جهادی به مناظق محروم از جمله این برنامه‌ها است.

وی  برگزاری مراسم نکوداشت و تجلیل از 20 هزار نفر از پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس تا پایان سال 1403 از برنامه‌هایی مهمی دانست که در هفته دفاع مقدس آغاز می‌شود و ادامه داد: مراسم بزرگداشت سیدالشهدای جبهه مقاومت، یادواره شهدای ورزشکار، یادواره‌های خانگی شهدا و غیره نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در این ایام برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/581


https://gorganema.ir