01 دی 1401
455

فرمانده سپاه شهرستان آزادشهر گفت: یکی از شهدای گمنام گلستان روز یکشنبه چهارم دیماه مهمان شهرستان آزادشهر بوده و برنامه های مختلفی در این خصوص برگزار می‌شود.

چهارم دیماه مردم آزادشهر میزبان شهید گمنام هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از آزادشهر، سید علی حسینی فرمانده سپاه شهرستان آزادشهر عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: از دوم دیماه تا ۱۷ دیماه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، سالروز حماسه مردم ایران در ۹ دی و دهه بصیرت، سالروز شهادت سردار سلیمانی و دهه مقاومت و بصیرت تعداد ۲۵۰ برنامه در حوزه های مختلف برگزار می شود.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه های جدید و شاخص در این ایام برگزاری یادواره های شهدای خانگی است که در این برنامه تعدادی از معتمدین، افراد بانفوذ شهر و محله، امام جماعت محله یا مسجد و تعدادی از اعضای پایگاه مقاومت بسیج به همراه مسئولان سپاه شهرستان در یکی از منازل شهدا حضور یافته و در انجا به تلاوت قران کریم و روضه خوانی و مداحی می پردازند.

فرمانده سپاه شهرستان آزادشهر خاطرنشان کرد: این مجالس خانگی بسیار تاثیرگذار بوده و در همین راستا این برنامه در این ایام طراحی شده است.

وی ادامه داد: برگزاری یادواره های شهدا در مساجد شهر و روستاهای حوزه شهرستان، برگزاری گفتمان های روشنگری و بصیرت افزایی به صورت حضوری و در فضای مجازی، برپایی کاروان های روشنگری با حضور هادیان سیاسی و روشنگران شهرستان، برگزاری مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با سخنرانی استاندار گلستان و غیره از جمله برنامه های این ایام است.

حسینی گفت: اجلاسیه نماز استانی به میزبانی گلستان در شهرستان آزادشهر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ازادشهر در همین ایام برگزار خواهد شد.
وی بیان کرد: روز یکشنبه چهارم دیماه مردم مومن شهرستان آزادشهر میزبان یکی از شهدای خوشنام هستند و مراسمات مختلفی با حضور پیکر این شهید عزیز تا همان شب برگزار می شود.

فرمانده سپاه شهرستان آزادشهر ابراز کرد: با توجه به اینکه روز ۹ دی روز جمعه خواهد بود تجمع گرامیداشت روز ۹ دی در مصلی خاتم الانبیا این شهرستان از ساعت ۱۰ صبح برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: برای کمک به نیازمندان و در راستای کمک های مومنانه به مناسبت سنت دیرینه شب یلدا بیش از هزار بسته کمک معیشتی شامل مرغ، میوه، آجیل، رب گوجه فرنگی، روغن، چای، قند هر بسته به ارزش ۶۰۰ هزار تومان تهیه و توسط گروه های جهادی در مناطق کم برخوردار توزیع شد.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱


https://gorganema.ir