10 دی 1401
159

دبیر جشنواره ملی رسانه ای تقریب مذاهب اسلامی گفت: جشنواره ملی رسانه ای تقریب مذاهب اسلامی با بیش از یکهزارو ۷۸ اثر کار خود را پایان داد و فردا اختتامیه این جشنواره در گلستان برگزار می‌شود.

بیش از یک هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ملی رسانه‌ای تقریب مذاهب اسلامی ارسال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان مهدی باقریان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی و راه اندازی خبرگزاری ایسنا در گلستان در مردادماه امسال و پیرو اخذ مصوبه کمیسیون اقوام استانداری فراخوان جشنواره ملی رسانه ای تقریب مذاهب اسلامی به سراسر کشور ارائه شد.

وی تصریح کرد: در زمان تعیین شده بیش از یکهزارو ۷۸ اثر از سراسر کشور دریافت شد و برگزیدگان این جشنواره از ۶ استان کشور انتخاب شدند.

دبیر جشنواره ملی رسانه ای تقریب مذاهب اسلامی خاطرنشان کرد: این جشنواره به میزبانی خبرگزاری دانشجویان(ایسنا) دفتر گلستان در هفت قالب خبر، مصاحبه، گزارش، یادداشت، تیتر، عکس و چندرسانه ای برگزار گردید و آثار ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره در دو مرحله استانی و ملی داوری شد.

وی ادامه داد: در مرحله نخست و استانی، آثار به لحاظ انطباق با موضوع جشنواره، قرار گرفتن در قالب های مطرح شده، اصول نگارش، ارزش های خبری و اصول مبتنی بر صحت مطالب و آثار مورد بازبینی قرار گرفته و بعد از بررسی ۷۲ درصد از این آثار به بخش داوری ملی برای ارزیابی نهایی ارسال شد.

باقریان گفت: اختتامیه ملی جشنواره تخصصی رسانه ای تقریب مذاهب فردا یکشنبه ۱۱ دی ماه ساعت ۹ صبح با حضور عرفاتی مدیرعامل خبرگزاری ایسنا و با سخنرانی استاندار گلستان در پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان استان گلستان برگزار می شود.

وی بیان کرد: در این جشنواره علاوه بر تجلیل از برگزیدگان، از خانواده شهید امرالله نادران به عنوان شهید جهاد دانشگاهی و خانواده شهید طاهری به عنوان شهید شاخص رسانه ای تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱


https://gorganema.ir