26 دی 1401
127

مدیرعامل شرکت گاز گلستان گفت: گاز هیچ نانوایی در استان را قطع نکردیم و به هیچ عنوان چنین تصمیمی نداریم.

عدم قطع گاز نانوایی‌ها در گلستان/ گاز هیچ شهر و روستایی قطع نیست

علی طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان، اظهار کرد: در حال حاضر در استان گلستان شاهد افت فشار گاز هستیم و این افت فشار در مناطق غرب استان به ویژه شهرستان‌های گمیشان، آق‌قلا، بندرترکمن و گرگان بیشتر از سایر نقاط استان است.

وی ادامه داد: هیچگونه قطع گاز منطقه‌ای، شهری یا روستایی نداریم اما قطع گاز نقطه‌ای داریم که اگر شهروندی با قطعی گاز خانگی مواجه شد با سامانه ۱۲۴ تماس بگیرد و با کمی صبوری همکاران در محل حاضر شده و مشکل را رفع می‌کنند.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان خاطرنشان کرد: مردم عزیز به خبرهای شبکه‌های مجازی توجه نکنند، متاسفانه برخی اخبار کذب و بی‌اساس اذهان مردم را ناراحت می‌کند و بر خستگی همکاران ما می‌افزاید.

طالبی بیان کرد: مسوول گاز استان من هستم و هرگونه اطلاعیه، هشدار، خبر و یا اطلاع‌رسانی توسط من و یا روابط عمومی شرکت گاز گلستان منتشر خواهد شد.

وی با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر قطع گاز نانوایی‌ها در استان، اضافه کرد: گاز هیچ نانوایی قطع نشده و هیچگونه تصمیمی در این خصوص نداریم.
مدیرعامل شرکت گاز گلستان تاکید کرد: تصمیمات در خصوص نانوایی‌ها با فرمانداران و شورای آرد و نان است و اگر این عزیزان تصمیمی برای نانوایی‌ها اتخاذ کرده‌اند برای کمک به شرایط موجود است.

طالبی گفت: با توجه به اینکه روند مصرف کاهشی است و دمای هوا رو به افزایش است پیش‌بینی می‌کنیم شرایط در روزهای آینده بهتر شود و در هفته آینده شاهد شرایط پایدارتری باشیم.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴


https://gorganema.ir