19 بهمن 1401
162

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان گفت: هلال احمر مصداق کار صادقانه و مردمی بوده و با مدیریت حرفه ای جمعیت هلال احمر گلستان، ما شاهد خدمات مطلوب و به موقع به مردم هستیم.

هلال احمر مصداق کار صادقانه و مردمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان سید علی مهاجر در حاشیه بازدید از مرکز امداد هوایی، انبار آماده به عملیات و مرکز کنترل و هماهنگی عملیات(EOC) جمعیت هلال احمر گلستان در جمع  کارکنان ستادی جمعیت اظهار کرد:  کار هلال احمر مصداق کار صادقانه و مردمی است و با مدیریت حرفه ای که در هلال احمر استان وجود دارد خدمات درست و به موقع به مردم ارائه می شود.

وی تصریح کرد: این نهاد مردمی به واسطه آموزش های امدادی به مردم و دور اندیشی نسبت به لزوم آمادگی در حوادث، مجموعه بزرگی را به عنواننیروهای امدادی حرفه ای داشته  و در ماموریت های سخت و پاسخگوبی به حوادث در کنار مردم است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان خاطرنشان کرد: این روحیه ایثارگرانه و خدا پسندانه ی هلال احمر و انجام امور بشردوستانه با شعار عملیاتی «هر خانواده یک امدادگر داوطلب» و آموزش هایی که در فضاهای مختلف حضور مردمی از قبیل مدارس، مساجد و محلات ارائه می کند، آثار آن در زمان های وقوع حوادث بروز و ظهور می کند همچون زلزله اخیر خوی در آذربایجان غربی به واسطه آموزش های همگانی که ملکه ذهن مردم شده بود، آسیب های کمتری متوجه مردم شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان نیز در این بازدید  گزارشی کامل از خدمات هلال احمر استان در حوزه های مختلف و آمادگی منابع و تجهیزات امدادی برای رویارویی با حوادث ارائه داد.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱


https://gorganema.ir