20 بهمن 1401
131

به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی ۲۵۴ طرح عمرانی و اقتصادی در کلاله به بهره برداری یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

افتتاح و کلنگ زنی ۲۵۴ پروژه در کلاله

به گزارش خبرگزاری فارس از گلستان، فرماندار کلاله هزینه این طرح ها را ۴۲۷ میلیارد و ۷۰۷ میلیون تومان اعلام کرد و افزود : از مجموع طرح‌های این ایام ۱۳۲ پروژه عمرانی با اعتبار ۲۹۵ میلیارد تومان و ۱۲۲ پروژه اقتصادی و تولیدی با هزینه ۱۳۲ میلیارد و ۷۰۷ میلیون تومان است.

وی ادامه داد: با افتتاح طرح‌های دهه فجر امسال در کلاله برای ۲۸۳ نفر فرصت شغلی ایجاد شد.

فرماندار کلاله ۱۰ اقامتگاه بوم‌گردی، چهار مزرعه گردشگری و ۹۵ کارگاه صنایع دستی با اعتبار ۴۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان را از مهمترین طرح های افتتاحی این شهرستان برشمرد.

شیبک با قدردانی از نگاه ویژه دولتمردان به مناطق کمتر توسعه یافته مانند کلاله گفت : اعتبارات پروژه‌های دهه فجر امسال این شهرستان ۲ برابر سال گذشته است و در توزیع اعتبارات سفر اسفندماه سال گذشته رییس جمهور به گلستان بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان پروژه‌های عمرانی و تسهیلات به کلاله اختصاص پیدا کرد.
سید علی مهاجر معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار در مراسم متمرکز افتتاح و کلنگ زنی این طرح ها گفت : دولت سیزدهم برای جبران عقب ماندگی‌ها با تمام توان وارد میدان شد و تمام تلاش خود را برای حل مشکلات و کمک به توسعه و پیشرفت کشور به کار گرفت اما برای سرعت گرفتن موفقیت‌ها نیازمند پررنگ‌تر شدن نقش مردم و نخبگان در همراهی با دولتمردان هستیم.

وی افزود: دهه فجر امسال ۶ هزار و ۵۹۷ پروژه عمرانی و اقتصادی در استان گلستان داشتیم که فقط چهار درصد آن کلنگ‌زنی بود و این نشان از آن دارد که دولت اولویت خود را به ساماندهی پروژه‌های نیمه تمام بر زمین مانده سال‌های قبل قرار داده است.

معاون استاندار گلستان از مردم و مسئولان خواست توصیه‌های رهبری خطاب به دانشجویان در محورهای پرهیز از نا امیدی، اندیشه‌ورزی و مطالبه‌ گری به‌ حق را برای ایستادگی در مقابل دشمنان و دستیابی به موفقیت‌های بیشتر سرلوحه خود قرار دهند.

انتهای پیام/


https://gorganema.ir