21 بهمن 1401
86

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: حضور و شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه نشانه دفاع به موقع از آرمان های شهدا و نظام‌مقدس جمهوری اسلامی در برابر توطئه دشمنان است.

شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه دفاع به موقع از آرمان‌های شهداست/ چندجانبه بودن جنگ ترکیبی دشمن در اغتشاشات

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس سردار علی ملک شاهکویی در مراسم یادواره ۶۳ شهید شهدای محله بهار گنبد کاووس اظهار کرد: امنیت امروز ما مرهون خون شهدا بوده و اگر شهدا جان خود را فدا نمی کردند، امروز ایران اسلامی در بین کشورهای همسایه دارای امنیت پایدار نبود.
وی تصریح کرد: شرکت و حضور گسترده ملت ایران در ۲۲ بهمن ماه نشانه دفاع بموقع از آرمان های شهدا، انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی در برابر توطئه دشمنان بوده و ملت ایران در طول ۴۴ سال پیروزی انقلاب اسلامی همواره حضور بموقع در صحنه ها داشتند.
فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به اغتشاشات اخیر دشمن در کشور خاطرنشان کرد: این اغتشاشات یک جنگ ترکیبی و چندجانبه علیه مردم ایران اسلامی بود و دشمن در این جنگ ترکیبی به باورها و فرهنگ های مردم و کشورمان حمله کرد اما با تدبیر مقام معظم رهبری و بصیرت مردم با شکست مواجه شد.
وی ادامه داد: روانه کردن سلاح به کشور هم نشان داد که دشمن با تمام توان خود را برای ضربه زدن به امنیت کشور بکار برده و در این مسیر از گروه های داعش و کومله کردستان نیز استفاده کرده است.
ملک شاهکویی گفت: استقامت و پایداری ملت ایران و اقتدار انقلاب اسلامی در کنار رهبری آگاه و مقتدر مقام معظم رهبری سبب شکست توطئه های دشمنان شده است.
انتهای پیام/۸۳۰۲۱


https://gorganema.ir