21 بهمن 1401
181

استاندار گلستان گفت: بانوان تاثیرگذار و فرهیخته جامعه با استفاده از مشی فاطمی و علوی باید عنصر تاثیرگذاری را انتخاب کرده و الگویی برای دیگران باشند.

بانوان فرهیخته با استفاده از مشی فاطمی و علوی عنصر تاثیرگذاری را انتخاب کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان علی محمد زنگانه در نخستین کنگره استانی بانوان تاثیرگذار گلستانی اظهار کرد: بانوان ایران اسلامی در عرصه های مختلف اجتماع حضور فعال داشته و در استمرار انقلاب اسلامی نقش ویژه و بسزایی ایفا کردند.

وی تصریح کرد: در تظاهرات قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تعداد بانوان بیشتر از مردان بوده و بعد از پیروزی انقلاب، در عرصه های بعدی نیز در استمرار انقلاب اسلامی نقش افرینی کردند.

استاندار گلستان با اشاره به ظرفیت های بسیار زیاد استان گلستان خاطرنشان کرد: استان گلستان دارای ظرفیت ها و نعمت های خدادادی زیادی بوده و می تواند به لحاظ سرانه تولید و میانگین درامد سرانه جزو استان های برتر باشد اما متاسفانه در سالهای گذشته از این ظرفیت ها و نعمت ها به خوبی استفاده نشده و اکنون جزو چهار استان فقیر کشور است. را انتخاب کرده و با توجه به رسالت خود که امانا رهبری اجتماعی بوده، الگویی برای دیگران دختران و بانوان باشند.

توجه به سلامت و ورزش بانوان از اولویت های ما است

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت: نشاط اجتماعی، ورزش، سلامت، الگوی سوم زن، حقوق و مسئولیت های بانوان، تحکیم خانواده و زیست عفیفانه از جمله اولویت های حوزه بانوان و خانواده استان است.

آزاده رجبی اظهار کرد: در دولت نهم و دهم ریل گذاری مناسب در حوزه های مختلف مانند نشاط اجتماعی، مقابله با اسیب های اجتماعی، ورزش و سلامت برای بانوان شد اما در سالهای گذشته امکانات و شرایط لازم در اختیار اقایان قرار گرفت و ما به دنبال بازپس گیری آنها هستیم.

وی تصریح کرد: تلاش داریم در حوزه سلامت و ورزش، برای بانوان گلستانی بیمارستان، سالن ورزشی و پارک ویژه بانوان راه اندازی کنیم.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱


https://gorganema.ir