23 بهمن 1401
160

رئیس‌کل دادگستری گلستان از دستگیری دو کارچاق کن در گرگان خبر داد.

دستگیری شبانه 2 کارچاق کن در گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حیدر آسیابی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با هوشیاری حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان، دو کارچاق کن در شهرستان گرگان شناسایی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: این کارچاق کن ها،  شب گذشته  در محل قرار هنگام دریافت پول دستگیر شدند.

رئیس‌کل دادگستری گلستان خاطرنشان کرد: این افراد با پرسه‌زنی در ساختمان‌های دادگستری، اطراف دفاتر وکلا و مکان‌های مشابه طعمه‌های خود را انتخاب می‌کرده و با معرفی خود به عنوان افراد نزدیک به مسوولان قضایی استان اهداف خود را اجرایی می‌کردند.

آسیابی گفت: این افراد همچنین در پرونده‌های مهم ادعا می‌کردند می‌توانند رای را به نفع یکی از طرفین تغییر دهند که در قبال آن درخواست پول، سکه و دلار می‌کردند.

وی اضافه کرد: با گزارش‌های مردمی به سامانه پیامکی حفاظت و اطلاعات دادگستری استان، بررسی‌ها برای شناسایی افراد آغاز شد که پس از چند ماه تحقیق و کار اطلاعاتی این دو نفر دستگیر شدند.

رئیس‌کل دادگستری گلستان با اشاره به اینکه در حال حاضر این دو متهم بازداشت هستند گفت: افرادی که افرادی که در دام این کارچاق کن ها گرفتار شده اند، می توانند برای طرح شکایت،  به دادسرای مرکز استان و یا حفاظت و اطلاعات دادگستری استان مراجعه کنند.

آسیابی افزود: امسال با تلاش حفاظت و اطلاعات استان و گزارش‌های مردم به سامانه پیامکی حفاظت استان ، ۵۲ کارچاق کن و کارشناس متخلف شناسایی و دستگیر شده اند.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴


https://gorganema.ir