23 بهمن 1401
240

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت: حضور گسترده مردم در صحنه‌های مختلف سیاسی اجتماعی در ۴۴ سال گذشته رکن اصلی و عامل استمرار انقلاب اسلامی است.

حضور گسترده مردم در صحنه‌ها رکن اصلی و عامل استمرار انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس حجت الاسلام عبدالعلی ایمانی ظهر امروز در جمع مردم گنبدکاووس در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: امام خمینی(ره) براساس آموزه‌های دینی و به پیروی از پیامبر اکرم(ص) و قیام عاشورا، حرکت جهانی را با مشارکت مردم آغاز کرد که این حرکت سبب پیروزی انقلاب اسلامی شد.

وی تصریح کرد: چهار رکن مهم در پیروزی و دوام و استمرار انقلاب اسلامی نقش مهمی را ایفا کرده و این چهار عامل سبب شده تا توطئه های دشمن در این ۴۴ سال عمر انقلاب اسلامی نقش براب شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: اولین و مهمترین رکن پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی، پیاده شدن آموزه‌های قرآنی و اسلام بوده و اگر این مبانی و مضامین اسلام و قرآن در جامعه پیاده نمی‌شد چه بسا که مسیر انقلاب تغییر کرده و از مسیر اصلی خارج می شد.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر دشمن در کشور ادامه داد: حضور پرشور مردم در این سال‌ها سبب شد تا دشمن بفکر توطئه‌های دیگری باشد و در همین راستا با ایجاد اغتشاشات در کشور تلاش کرد تا به ذهن خالی جوانان و دختران ایران اسلامی خوراک‌هایی که خود تهیه کرده بدهد و عده‌ای را هم فریب داد.

ایمانی گفت: حضور مردم در راهپیمایی امروز ۲۲ بهمن به دشمن ثابت کرد که نوجوانان، جوانان، زن و مرد از هر قشر و قوم و مذهب بیدار و هوشیار بوده و هرگز با دشمن همراه و همگام نخواهند شد.

وی حضور مردم در صحنه های مختلف اجتماعی و سیاسی کشور را عامل مهم پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی برشمرد و بیان کرد: هیچ انقلابی در شرق و غرب جهان بمانند انقلاب اسلامی تداوم و استمرار نداشته و عامل اصلی این استمرار در کشورما حضور مردم در صحنه ها بوده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان وحدت و ولایت را دو عامل مهم دیگر در پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی برشمرد و ابراز کرد: همه اقوام و مذاهب، رواحنیت، دانشگاهیان و غیره در صفوف وحدت و همدلی در کنار هم بوده و مردم شیعه و سنی کشورمان با وحدت از ولایت و نظام جمهوری اسلامی دفاع و حفاظت می کنند.

وی افزود: اگر رهبری هوشیار، فرهیخته و با درایت نداشتیم هرگز معلوم نبود که انقلاب اسلامی به پیروزی برسد؛ امامین انقلاب اسلامی با درایت و هوشیاری خود، مردم را از توطئه های دشمنان آگاه کرده و سبب عزت و اقتدار نظام‌جمهوری اسلامی شدند.

ایمانی خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم به پیشرفت و تکامل رسیده و انقلاب اسلامی را به انقلاب امام زمان (عج) پیوند بزنیم باید پشتیبان ولی فقیه بوده و در تمام صحنه های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی حضور پررنگ و پرشور داشته باشیم.

۱۲ پایگاه آماده دریافت کمک‌های مردم گنبدکاووس به زلزله زدگان خوی هستند

رئیس جمعیت هلال احمر گنبدکاووس گفت: تعداد ۱۲ پایگاه و تمام خانه های هلال در روستاها و شهرها که همانا مساجد بوده اماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی مردم عزیز گنبدکاووس به زلزله زدگان خوی در استان آذربایجان غربی هستند.

اصغر نودهی اظهار کرد: امروز هم در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن، پایگاه های جمعیت هلال احمر برای دریافت کمک های مردمی برپا شدند.

وی تصریح کرد: روز گذشته در نمازجمعه مردم نمازگزار گنبدکاووس مبلِغ هشت میلیون تومان به مردم زلزله زده آذربایجان غربی کمک کردند؛ همچنین پتو، والر و هیترهای برقی از جمله وسایل موردنیاز مردم زلزله زده خوی است.

در مراسم راهپیمایی امروز دختران گنبدی حاج قاسم، سرود اجرا نموده و در پایان قطعنامه قرائت شد که مردم با گفتن" الله اکبر" آن را تایید کردند.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱


https://gorganema.ir