01 اسفند 1401
110

گرگان- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت: سازمان جهاد کشاورزی با هدف تنظیم بازار گوشت قرمز و تامین تقاضا، اقدام به توزیع گوشت منجمد در ۶۳ فروشگاه گلستان کرده است.

توزیع گوشت قرمز منجمد در ۶۳ فروشگاه گلستان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد برزعلی شامگاه یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: سازمان جهاد کشاورزی با هدف تنظیم بازار گوشت قرمز اقدام به توزیع گوشت منجمد (گوشت گوسفند و گوساله) کرده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان با بیان اینکه گوشت منجمد از دو روش توزیع شده یا در حال توزیع است، افزود: بخش اول در بین کارکنان ادارات و شرکت‌ها و غیره توزیع شد و بخش دیگر مختص شهروندان است که از طریق ۶۳ فروشگاه و عاملان فروش در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: قیمت گوشت منجمد گوسفند به قیمت ۱۴۰ تا ۱۶۰ هزار تومان و قیمت گوشت منجمد گوساله هم به قیمت ۱۴۸ تا ۱۶۷ هزار تومان تعیین شده که بین مردم توزیع می‌شود.

برزعلی ادامه داد: در حوزه کالاهای اساسی نظارت داشته و در ایام آخر سال و با توجه به در پیش بودن ماه رمضان این نظارت‌ها تشدید می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت: تاکنون بیش از هزار و ۱۲۵ بازدید از فروشگاه‌های استان از قبیل هشت مرکز توزیع پروتئینی، ۸۱ قصابی، ۴۵۳ خرده فروشی و الباقی خبازی‌ها انجام شده است.

طبق گفته وی ۱۵ تخلف احصاء شده و بالغ بر ۸.۲ میلیارد تومان پرونده به تعزیرات فرستادیم.


https://gorganema.ir