07 اسفند 1401
279

استاندار گلستان گفت: درایت‌ها و عملکرد فداکارانه و مجاهدانه یگان ویژه نقشه کشته‌سازی در وقایع اخیر را خنثی کرد.

استاندار گلستان: درایت یگان ویژه، کشته‌سازی‌ها را خنثی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی محمد زنگانه صبح امروز در یادواره شهدای یگان ویژه گلستان اظهار کرد: نیروهای یگان ویژه نشان دادند در سخت‌ترین شرایط از وجودشان مایه گذاشتند تا کشور از دشمنی‌ها و نا آرامی‌ها حفظ شود.

وی ادامه داد: این عزیزان زخم‌ها را بر پیکرشان دیدند و از جان گذشتند و برای حفظ امنیت مردم ایستادگی کردند و پا پس نکشیدند.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: صبر راهبردی یگان ویژه در‌ وقایع اخیر ستودنی بوده و خواهد بود و در شرایطی که بیش از ۷۰ نفر از نیروهای یگان ویژه گلستان در این وقایع مجروح شدند اما با گذشت، مسائل را به گونه‌ای مدیریت کردند که کمترین خسارت مالی و جانی وارد شود.

زنگانه گفت: دشمن به دنبال کشته سازی بود و درایت یگان ویژه باعث شد نقشه دشمن نقش بر آب شود.
وی افزود: امروز افتخار داریم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز یگان ویژه قدرشناس مجاهدت‌های نیروهای خدوم یگان ویژه باشیم.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه دفاع از حریم ولایت بر همه ما واحب است ، تصریح کرد: حفظ وحدت موجود در استان و کشور و دفاع از آرمان‌های انقلاب همیشه باید در نظر ما باشد چون توصیه شهدای عزیز ما هم همین بوده است.

زنگانه گفت: امنیت نعمت بزرگی است که همه باید قدرشناس آن باشیم.

وی با اشاره به اینکه تمام وصیت‌نامه‌های شهدا جهاد تبیین است، گفت:  ما امروز در عرصه جهاد تبیین وظیفه‌مندیم‌ چون این جهاد تبیین آگاهی را به جامعه تزریق می‌کند.

استاندار گلستان تاکید کرد: دشمن روز به روز در حال تنگ کردن حلقه محاصره است و امروز دشمن از جنگ سخت به سمت محاصره اقتصادی، جنگ نرم، جنگ اقتصادی پیش رفته است.

زنگانه گفت: هوشیاری، مقاومت، ایستادگی، مورد مقام معظم رهبری است و هزینه مقاومت بسیار کمتر از هزینه ذلت مقابل دشمنان است.

وی اضافه کرد: دولت از تمام ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات استفاده خواهد کرد و ما نیز در استان از تمام ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴


https://gorganema.ir